ponedeljek, 5. julij 2010

Začret & Letuš

V nedeljo 4.7.2010, je za naju bil en prav lušten pasji dan. Zjutraj smo se že ob 8h dobili na ruševini v Začretu, kjer smo trenirali s kolegi iz ŠKD Logatec, popoldne pa smo imeli "pasji piknik" v Letušu:).

ZAČRET
Iz ŠKD Logatec so na trening iskanja prišli Jasna z Blum in Boji, Katja s Tiko in Franci z Luno. Iz našega društva pa smo se treninga udeležili le Toni, Žiga in jaz.


Najprej smo si pogledali grobove, potem pa začeli trenirati. Mislim, da smo vsi naredili super trening, prilagojen vsakemu psu posebej.


Mi2 sva delali na iskanju v temi. Zdaj smo Začret malo obesili na kiln, saj nismo bili tukaj, že od aprilskih izpitov. Se pa v Začretu da (med drugim) odlično trenirat iskanje v temi. Pa sem se odločila, da bova z Luno to potrenirali, glede na to, da v drugih Celjskih ruševinah tega ni mogoče. Najprej sva naredila iskanje brez motivacije. Marker je bil skrit 15 korakov v najdaljšem tunelu. Ko sem jo spustila je punca lepo pregledovala celo ruševino, le v tunel je ni zaneslo. Pa sem jo usmerila vanj, ko je prišla malo bližje meni. Malo ga je pregledala in prišla ven, pa sem jo spet usmerila vanj in ji malo pomagala z lučko. Tokrat je šla zelo globoko v tunel, mimo markerja in pošnofkala še desni predor v predoru. Naposled je le našla markerja, ki je bil le prislonjen ob steno tunela. Oblajala ga je zelo dobro. Sledila je še motivacija spet v tunel, še malo globlje. Spet malo neodločno se je podala proti njemu. Tale tema ji ne diši ne vem kako, hihi. Sledila je pavza in markiranje drugim.


Potem sva spet naredili motivacijo v tunel, vendar v tiste, ki so trije vzporedni in so malo krajši. Super je naredila, potem je sledil še pobeg globlje v tunel, za predelno steno tunela. Do konca tunela je šla brez problema, le ena stopnica ji je delala težave in ni šla čez njo. Vendar je lajala manj ko meter od markerja, kar tudi ni slabo. Temi bomo pač posvetili še več pozornosti.
                                                                              

Minil je en super trening, od reševalskih kolegov iz Logatca pa smo dobili kako idejo več, kako kaj potrenirati:)! Lepo, da so/ste prišli:D!


LETUŠ
Popoldne, okoli 14h pa smo se dobili na Tiinem vikendu v Letušu. Medtem ko smo mi pekli, pripravljali hrano, se basali s hrano, so bili glavni akterji Tia, Lola, Hill in Luna. "Lola, kje si bla?" na skoraj nobeni sliki te ni;)!


Aja, Luna je snedla eno veliko bučko, s Tamarinega vrta. Vendar Luna ni šla sama v vrt. Tamara si je bučko pripravila ob vrtu, in hopa, Luna jo je snedla. Se opravičujem še tukaj! Luni je skoraj vse, kar malo sliči na igračo, igrača;)! Če se jo pa da zraven malo pojesti, je pa še toliko slajša!


In še klik, do več slik:)!

7 komentarjev:

  1. Hahahahha, se je splačalo eno bučko reskirati za toliko smeha, smo se pa nasmejali do solz! :))))
    "LOLA KJE SI BLA?" pa bo počasi postal legendarni stavek!!! :))))))))))))))

    OdgovoriIzbriši
  2. hehe, meni so res solze se vlivale, ko sem jo gledala s tisto bučo:)!
    Lola je pa res legenda! zdaj ko jo malo bolj poznam, se je ta stavek res drži "LOLA, KJE SI BLA?!" hihihi

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja pa Lola, ki si bla da te ni na slikah??? :))
    Me sploh ne čudi :)
    Zgleda da se zgodba nadaljuje... tudi moj prejšnji golden je imel znameniti stavek :)

    Lunca je faca, pa tako se je razveselila nove igrače :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Mi je prav žal da nisem mogla zraven na trening :( Pa drugič :)
    Pa še to. Daj Luni, ko gre v vodo, Scalibor ovratnico raje dol. Pravijo, da škoduje vodnim organizmom.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zoe, jo bom dala dol naslednjič, obljubim - se ti vidi da si biologinja;)! Drugače pa škoda, da te ni bilo zraven na treningu, pa drugič:)!

    OdgovoriIzbriši
  6. OO super :) Mogoče še nama s Xano kdaj uspe priti na Tiin vikend...no bomo vidli če bomo kdaj povabljene hehe :) Drugače pa Eva kateri stavek je bil pa Mixov če ni skrivnost? Pa Xana pravi da je že skrajni čas da se spet vidita z Lolo in se nadivjata :))

    OdgovoriIzbriši
  7. Haha, ga ne izdam kar tako :) Ti bom na treningu povedala ;)

    OdgovoriIzbriši