sreda, 20. marec 2013

Seminar pri "FAJN PES"

Minulo nedeljo, 17.3.2013 sva se z Luno udeležili seminarja POSLUŠNOSTpriprava, motivacija, trening., ki sta ga organizirali in odvodili Kaja in Mateja iz pasje šole FAJN PES. Punci imata s svojimi psi narejeno res zelo lepo poslušnost, tako da sem se seminarja z veseljem udeležila in napela svoja ušesaJ. Izvedela sem nekaj novega, pa obudila kako informacijo, ki je bila potlačena nekje globoko v mojem spominu, dobila sem nekaj novih idej in napotkov kako se stvari streže pri poslušnosti. "Ata in mama" celotne poslušnosti je OSNOVNI POLOŽAJJ!!

Seminar se je začel s predavanjem v toplih prostorih, medtem ko je zunaj drobno snežilo. Posebej zanimive so mi bile naslednje teme predavanja:
  • Kontrola nad dobrinami 
  • Rangiranje nagrad, 
  • Lista  najboljših 10, 
  • Variabilnost nagrajevnaja, 
  • ter Igra s hrano. 
Hmm nikoli še nisem pomislila, da bi se dalo s hrano igrati. Jaaaa tudi to se da in Luna je bila nad tem navdušena potem na poligonu, kjer smo teorijo dali še v prakso. Mene je v praksi najbolj zanimala prosta vodljivost, ki je roko na srce tudi meni malo dolgočasna. Ampak se trudim, da temu ne bo več tako. Z Luno imava sicer po trenutnem pravilniku narejno poslušnost za nekje 80 pik (+/- nekaj točk), ampak bi rada, da bi vse skupaj malo lepše izgledalo. Obe sta mi dali nekaj novih idej. Glede na to, da sem najin osnovni položaj začela popravljati po metodi Silvije Trkman, sem se odločila, da bom po tej metodi nadaljevala ampak malo bolj zagnano, ne tu pa tam. Hvala Kaji in Mateji za navdih in inspiracijo!

Več fotk TUKAJ (nekaj sem jih ukradlaJ):



Kaja z Luno (obrat).





Ni komentarjev:

Objavite komentar