četrtek, 18. april 2013

Footstall



Končno sem našla ena pametna navodila na YouTubu za učenje trikca "footstall" oziroma "stati na stopalih". Sej se mi je malo sanjalo, kako ga učiti, ampak v temle videu so navodila res super. Mi2 bova šli veselo na delo. Najbrž je lažje imeti na stopalih psa, ki ima manj kot 20 kg. Luninih 25 kg bo še zame ogromen podvig, da bom z njo držala ravnotežje. Ampak če sem v zlati dobe moje atletike delala z 160 kg pol počepe, bo tudi tole mala malca. No, upam, ker mi je tala trikec neznansko všeč.


5 komentarjev:

  1. Res so fajn navodila :) Se že veselim da bom videla vajin nov trikec :)

    OdgovoriIzbriši
  2. hehehehe upam, da nama ga enkrat uspe izvesti!! Sam pa ne bo prijetno, ko bo Luna padala dol iz nog - upam, da ne na mene ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Res so super navodila! :) Ana, ti vse zvohaš :)
    Zdaj pa veselo na delo! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tamara, to bi bilo še najlažje naučiti Tio, ki je tako lahka!! Z Luno bova imeli po moje kr problem, k bo padala dol (enkrat ko bova tako daleč).

    OdgovoriIzbriši
  5. Lahko pride spet na počitnice k tebi in malo povadita, hehe. :)
    Bom tudi jaz poskusila, pa res je dober trikec za ravnotezje in kontrolo.

    OdgovoriIzbriši