ponedeljek, 24. junij 2013

Kanjon Vrženica (Krk-Baška)

Za kanjon Vrženica in zaliv Vela Luka, sta nam povedala Koroška prijatelja, ki tudi rada odkrivata neobljudene kotičke "sveta". Pa smo šli. Glede na pajčevino, ki nam je velikokrat hotela zapreti pot v kanjonu, letos najbrž ni veliko ljudi pohajkovalo tod naokoli. 
Na našo žalost se je sredi tedna začel vročinki val in sanj o temperaturah okrog 25 stopinj, je bilo konec. Kljub zgodnji uri odhoda iz kempa do zaliva Vela Luka, preko levega zaliva Baške in čudovitega kanjona Vrženica, nas je že ob 9. uri dohitela vročina in tale pohod je bil zame, ki ne uživam ravno, če je temperatura nad 30° C, kar malo mučen. Prav tako za Luno, ampak je nekako šlo, brez jamranja, ampak vesela vsake sence, ki se je znašla na naši potiJ. Na ta dan sem popila okrog 6 l tekočine, še sama ne moram verjeti, da sem jo toliko potrebovala, tudi ko smo bili že v senci avtodoma in se relaksirali. Ni kaj, vročina je hudič. V Veli Luki smo si najprej privoščili radler in pivo, nato pa še taxi-čoln, ki je v pičlih 11 minutah priglisiral do Baške (cena zgolj 100 kun). Mi pa smo za celotno pot potrebovali nekje 3 ure. 

Lost?


No, just the wrong bay!


Luna: "Jaz bi se kopala!"


"No prav, sej že grem!"


Eden redkih smerokazov.


V kanjonu.




Soooo F*** HOT, but still smiley me ;)

Pogled na otok Prvič.






Naš cilj desni zaliv - Vela Luka (levi zaliv - Mala Luka).


Karta Baške, brez katere (+GPS) bi bili marsikdaj izgubljeni, ker je tako malo smerokazov, tabl, markacij,...
Z rumeno barvo je sicer označena naša pot.  

Ni komentarjev:

Objavite komentar