torek, 30. julij 2013

Moja 30ka


Ne vem kam ta čas beži, začuda je prišel dan, ko sem praznovala svoj 30. rojstni dan. Dva dni za tem, sem res prišla do tridesetke, zdaj sem baje že v štiridesetem, hihihi. Na praznovanju na Koroškem, na Piknik Placu Vinišnik je bilo veselo in zabavno, povabljeni so bili tako člani družine, kot tudi prijatelji. Ker dvomim, da se bova s Tomažem poročila (sicer se zarečenega kruha največ poje, pa dobro), sem si zaželela oziroma privoščila tudi profesinalno fotografinjo in prijateljico Majo Rokavec (itak), da bom imela album z mojimi najdražjimi in da bo ta posebni jubilej za vedno ostal v spominu tudi preko fotografij. Komaj čakam še ostalih fotk.


Pogled iz Piknik Placa Vinišnik na Uršljo goro, spodaj Slovenj Gradec.


Jaz in Lena - koroška prijatelijca, sopotnica na borderskih in pohodnih kruzanjih ter mojstrica šivanja;
 LENUHLA Cote. Moj pes pač zraven, ker je skoraj vedno moja senca ;)


Tamara & Evelin ~ najmlajša na pikniku :)


True love is friendship caught on fire.


2 komentarja:

  1. Vse najboljše :) Obdobje po 30-em je še lepše, in ker bom jaz naslednje leto dopolnila 40, vem da je po po 40-em pa še lepše :)

    Kar se pa senc tiče, se je moji senci pridružila še ena mala senca.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa! Se pustim presenetiti, kako bo =)

      Sence so zakon =)

      Izbriši