nedelja, 24. maj 2015

Na počitnicah



Luna je prvič preživela eno tedenske počitnice pri nečaku Maticu v Mednem. Mi trije pa smo uživali na morju. Žal je tako naneslo, saj smo se s Koroškimi prijatelji dogovorili in rezervirali mobilno hiško v kampu Lanterna pri Poreču. Šele nekaj dni po rezervaciji, sem se spomnila, da bi bilo fino vprašati, če so psi v teh mobilnih hiškah dovoljeni. Na žalost ravno v naših hiškah le ti niso bili dovoljeni, sicer v kampu so, prav tako v nekaterih drugih hiškah. To me vedno razjezi, zato sem hotela že odpovedati, a ker smo se dogovorili s prijatelji, da gremo skupaj, sem se odločila, da bo Luna preživela te dni drugače, kot mi. Tega se je seveda najbolj razveselil moj šestletni nečak Matic, ki je teden dni skrbel za Luno, kot velik fant. Luna pa je tak ne problematičen pes, da se adaptira na vsako okolje.

Matic uživa z Luno


Nepopolni brez Lune


Dojenje, kjerkoli in kadarkoli.




Medtem ko oni spijo, mi...




Ni komentarjev:

Objavite komentar