ponedeljek, 9. maj 2011

180/41/43

V nedeljo, 8.5.2011 sva z Luno uspešno opravili še en izpit, in sicer PO1 (iskanje pogrešanih v naravi, prve stopnje), v organizaciji KD Krim. Lunica je spet blestela, tokrat najbolj na iskanju v gozdu. Navdušila je mene in še kogaJ.

POSLUŠNOST
sodnik: Matjaž Zanut
točke: 41/50

zaostajanje
v pričakovanju veje v gibanju
znamo pa tudi lepo


Poslušnost sva imeli na programu ob 9:40h, v paru sva bili skupaj z društvenim prijateljem, Blažem in Rudijem. Mi2 sva najprej delali, nato pa odlagali. Luna je delala kar dobro, bo pa treba še izpiliti  kako vajo ali dve. Vendar zadovoljna z izkupičkom točk.
Tokrat sva naredili kar lepo prosto vodljivost, potem pa je v pričakovanju vaj v gibanju začela malo zaostajati za mano. Vaje v gibanju je dobro naredila, pri "stoj" se je streljalo, vendar Lune to hvala bogu ne zmoti popolnoma nič. Pri prostor v gibanju je sedela in pri enem odpoklicu je spet šla v direkten poleg. Pri aportu je upočasnila pri prihodu do mene. Plazila se je spet super, le jaz sem naredila napako, ko se je Luna slab meter pred oznako 10m nehala plazit, sem jaz kar odnehala, ji nisem več govorila "lisica". Pri vaji naprej se je v drugo ulegla. En kup drobnih napak, ampak se bova potrudile, da jih dodelavaJ.

plazenje
sedi v gibanju
                                      Foto: Mojca Tič
OVIRE
sodnik: Matjaž Zanut
točke: 43/50

Ovire sva delali takoj po odlaganju, časa za sprostitev psa ni bilo. No ja, najin trikec "juhu" je odlična sprostitev za Luno. Ovire so že klasikaJ. Žal je tokrat podrla stojalo pri skoku v daljino (se opravičujem organizatorjem, ki so ga skupaj zlepili z lepilnim trakom). Zdaj na treningih nekaj popravljava, pa je bilo na izpitu malo premalo zaleta, pa se je odrinila preveč gor, namesto v daljino.
Mi je pa punca pripravila presenečenje na kvadrat, ko je z deteširnimi mizami opravila prav profesionalno (prvič na izpitu) - STOŽEC, MIZA NARAVNOST, MIZA LEVO in MIZA DESNO. Žal je le pri prihodu k meni šla v direkten poleg. No ja, kdo bi se sekiral ob takem usmerjanju. Bravo bejbaJ!!
Klik do slik Andreja Vratnar.

ISKANJE
sodnik: Ljubo Meglič
stažirala: Mateja Nolimal
točke: 180/200

Iskanje sva imeli zadnji med vsemi, ob 15:00h nad tunelom Golovec. Ravno pred nama so se na nebu strnili oblaki in še pihalo je. Super pogoji za iskanje in mi2 sva jih izkoristili do koncaJ. Luna je bila fantastična, jaz pa tudi nisem bila švoh vodnica, hihi. Pustila se je usmerjat, vmes se je tudi sama, lovila je veter in vonjave, oddaljevala se je super fajn. Prvega markerja sva imeli kaj kmalu zunaj, no drugega pa tudi. Za oba sva potrebovali 9 minut. Prvi je bil nekje na izhodišču (na 0m), ne desni strani, cca 50m od potke, drugi pa tudi na desni strani, vendar na 200m. Ko sem slišala njeno drugo oblajanje zadnjega markerja, potem pa še glas navdušene množice za nama, sem dobila krila in ponosno poletela do Lune. Žal je bilo drugo oblajanje kar slabo. Ne vem, kaj jo je zmotilo ali utrujenost ali glasovi iz množice. Mah, jaz sem zadovoljna z njenim trudom, delom, motivacijo, usmerjanjem, oddaljevanjem,... Na koncu pa še sodnikova pripomba, da je bilo tole eno izmed lepših iskanj in usmerjenj ta dan in da škoda za zadnje oblajanje. Za piko na i, pa še najina inštruktorica Eva ostane brez besed ob najinem delu.
Lunica mi da kriiiilaaaaaaa JJ !!!

eni veseli, drugi še v pričakovanju iskanja :)
                                                                                          Foto: Mojca Tič                                                               

ZAHVALA
Hvala organizatorjem za super izvedene izpite. Med drugim so poskrbeli za vrečko presenečenja za naše kosmatince, mi pa smo se pogostili ob odličnem ričetu in še sladico smo dobili - ježek lučko!!

Spet pa gre najina zahvala vsem, ki naju spremljate na tej poti, nama markirate, dajete nove ideje za treninge, naju spodbujate in verjamete v naju. Lepo je imeti take ljudi ob sebi.

Predvsem pa HVALA Luni, ki je tak fajn pes in je moja najboljša učitelicaJ!!
LOVE YA, MY SWEET LITTLE CHOCOLATE 


ČESTITKE
Še enkrat iskrene čestitke vsem, ki so na ta dan naredili izpite (žal nas ni bilo veliko), posebej pa našim.... Hillu&Evi (192/46/41!!!) za enko ter Rudiju&Blažu za dvojko!!


Zdaj pa u lov za dvojkami JJ 

4 komentarji:

  1. Preprosto ODLIČNO!! Iskrene čestitke!!!! Zdaj pa res naprej nad dvojke :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bejbe suuupeeeerrrrr sta!! Res sem ponosna na vaju in vesela, da sem "delček" vajine uspešne poti! Zdej pa veselo nad dvojke :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvaalaaa!
    Ja, dvojke pazite se naju;)!

    OdgovoriIzbriši