nedelja, 8. avgust 2010

1. Tabor KDRP Celje na Klopnem vrhu

Pa smo dočakali prvi (po)letni društveni tabor. Do sedaj so društveni tabori potekali aprila oziroma maja, v Logarski dolini. Tokrat pa smo se avgusta odpravili na Pohorje, točneje na Klopni vrh (več o njem klik). Zaradi slabega vremena, smo se na koči na Klopnem vrhu dobili v soboto, 7.8.2010 ob 9:00h. Mini tabor je bil namenjen tako reševalcem, kot "trikcem" in ostalim šolarjem, ki se šolajo v našem društvu. Žal so pogum zbrali le tisti, iz skupine trikcev in pa reševalci, seveda.
Nas reševalce je čakal cel kup zanimivih treningov dopoldne, popoldne pa druženje, lov za zakladom in ponovitev orientacije! Pa lepo po vrsti, kot so hiše v "Trsti";)!


SOBOTA
Takoj po prihodu na kočo na  Klopnem vrhu, smo se odpravili na obrobje gozda, kjer smo potrenirali IPO. Namen je bil, da pse navadimo preiskati tudi obrobje gozda - "stičišče" med travnikom in gozdom:). Najprej sva naredili z motivacijo. V isti liniji, sva imeli dva markerja, levo in desno, od izhodišča oddaljena 50m. Brez poblemov je stekla po robu travnika, v gozd k markerju. Potem smo podobno vajo ponovili brez motivacije. Enega markerja je imela na obrobju gozda - za prvo smreko, drugega pa globlje v gozdu. Najprej sem jo spustila v kontra stran, kjer je bil prvi marker, pa je punca šla kar daleč, potem sem jo usmerila v pravo smer, kjer je šla oblajat markerja. Tudi z drugim ni imela večjih problemov, le jaz sem jo malo težje usmerjala, ker ni bilo prave potke, za povrhu pa ga je kaj kmalu imela v nosu in je več ali manj sama opravila svoje delo. Za tretjo rundo sem se odločila, da narediva malo težje iskanje na dva markerja. S prvim spet ni imela problemov, saj je malo pihalo iz njegove strani proti njej in ga je imela hitro v nosu. Drugi pa je bil čez malo grapo, kjer ni skorajda nič pihalo in se je punca kar namatrala, da ga je našla. Bravo punca, samo da si vzrtrajna in ti veselja do dela ne zmanjka:)!



"gremo isskaaat" 





Sledilo je težko pričakovano kosilo, pa malo počitka, ponovitev orientacije (kje se nahajamo, kako to nekomu povedati, nekaj o GPSih,...), potem pa LOV ZA ZAKLADOM. Zaklada niso iskali psi, ampak mi, psi pa so bili odlična družba. Razdelili smo se v tri skupine, in sicer: TRIKCE, ŠKRATE in ANTI BARIČEVIČ SWAT GRUP. Verjetno mi ni treba posebej poudarjati v kateri skupini sem bila jaz, v tretji, itak. Poleg mene, smo se na lov za zakladom podali Tamara, Darja in Aljaž. Cilj je bil vsem jasen, gremo na zmago in po glavno nagrado;). Skupine so štartale z 20 minutno razliko. V nizkem štartu smo se podali na lov (ampak res, dobesedno).


S pozornim poslušanjem zgodbe o zakladu, smo rešili uganko in našli prvi namig oziroma pismo, ki se je nahajal v kletnem prostoru, v med vojno požgani vili. Pa smo sledili lesenim ali kamnitim puščicam, ki so se nahajale na tleh, na štorih, po drevesih, na razdalji do največ 30m. Nekaj časa smo rabili, da smo se ulaufali pri iskanju teh puščic. Puščice so nas vodile do štirih pisem, kontrolnih točk, kjer smo dobili navodila za nadaljnje iskanje zaklada in kode (potrditve, da smo tam res bili). Ne morem tajiti, da smo bili tako zagreti, da smo vmes tudi tekli, seveda pa je bilo tudi polno smeha. "Preganjali smo medveda", "pobirali zajčke", "kleli" postavljalce proge,... Na cilj smo prišli z dobrim časom (okoli 1h), vandar o zmagi nismo bili prepričani. Pred večerjo je bila razglastitev rezultatov in ja, zmagali smo z malo prednostjo pred ŠKRATI!  Nagrada je bila sladka; priboljški za naše kosmatince in  zelo uporabna mapa. Bravo mi, čestitke vsem, ki smo se hrabro borili! Po večerji je sledil sprehod z oddaljenim streljanjem, potem pa čvek ob tabornem ognju in spet nekaj smeha tik pred spanjem.


NEDELJA
Naš dan se je pričel že malo po šesti uri. S Tamaro&Tio smo šle na jutranji sprehod, sledil je zajtrk, potem pa spet trening v gozdu. Prvo rundo smo delali podobno, kot prejšnji dan, le na drugem obrobju gozda. Drugo rundo smo šli na malo bolj pregleden del gozda, kjer sva z Luno delali na štiri markerje (v bistvu sta bila le dva, ki sta se premaknila), vse na motivacijo. Moj nemen je bil trening dolžine iskanja, premagovanje preprek v gozdu in delo na kondiciji. Štirje markerji le niso mačji kašelj;)! Luna je spet opravila super delo, brez problemov je oblajala vse!

Potem pa smo se odločili, da bomo malo sprobali iskanje v strelcih. Tako se namreč išče v pravih iskalnih akcijah. Najprej nam je Miloš na travniku povedal malo teorije, kako naj bi vse skupaj izgledalo, potem pa smo to praktično izvedli, najprej brez psov. Sledila je razdelitev v dve skupini, potem pa smo šli "s psi v strelce". Že v štartu smo se dogovorili, da psom ne bomo ukazali IŠČI, ampak bo to le sprehod, pa bomo videli kaj bo. Luno niti nisem dala na oprsnico, ki jo ima vedno pred iskanjem, jaz si nisem nadela čelade na glavo,... skratka ni bilo nobenega rituala, ki ga imava pred iskanjem. V skupini smo bili štirje, od leve proti desni smo si sledili; Blaž&Rudi, Tamara&Tia, mi2 ter Maja&Šon. Pse smo spustili, mi pa hodili v ravni liniji. Psi se začuda niso igrali med sabo. Mislim, da jim je bilo vse skupaj malo čudno, saj tako nismo nikoli hodili na sprehodih. Po prehojenih cca 60 m, je naš Rudi (v naši skupini najbolj izkušen pes) dobil v nos markerja in ga šel oblajat. Super:)! Mi smo se vsi ustavili in počakali, da sta Blaž in Rudi opravila svoje delo. Dogovorjeno je bilo, da kdorkoli najde markerja, gremo ostali - vsak posebej mimo markerja (pa ne tako mimo, da bi se spotaknili ob njega), brez povelj in opazujemo svoje pse. Z Luno sva šli.. hodila je malo pred mano in približno 15 m pred markerjem, ga je dobila v nos in ga šla oblajat. Itak sem bila 100%, da ga ne bo oblajala, ker pač ni bilo ritualov in besede išči, ampak ga je:D. Med laježem sem poslušala njen lajež. Bil je prepričljiv, približno tak, kot na treningih iskanja. Sledila je igra z markerjem, kateremu sem jaz nesla igračo. WAAAUU, punca me je presenetila na celi črti!!

Po kosilu in počitku, sem Luno poslala še iskat v ostanke male kletne etaže med vojno požgane vile, kjer je marker bil skrit na vrhu stopnic. Moteči faktor pa je bil firbčni konj v neposrednji bližini kleti. Brez poblemov je šla po kamnitih stopnicah in oblajala markerja. Super! Ko sva se vračali iz kleti, je malo nahrulila tudi konja, hehe, sam bolj od straha, kot česa drugega. Na koncu pa je sledil le še sprehod z zaključnim streljanjem s plašilko.

Naš 1. Tabor KDRP Celje na Klopnem vrhu, se je zaključil ob 16 uri. Polna novih vtisov in zaupanja v mojo babo, sem se vrnila v Celjsko kotlino;)! Upam, da se drugo leto spet vidimo na 2. Taboru KDRP Celje na ???, v še večji zasedbi.
Hvala vsem za super družbo, antibaričevič swat grup za zmago in Tamari za posebno druženje in nikoli dolgočasne reševalske debate:)!

12 komentarjev:

  1. Res je bilo super,dolgo se že nisem tako nasmejala, toliko spontanih for...:)
    Za vaju pa lahko samo rečem, da komaj čakam, da se bom lahko z vama uradno poveselila ob uspešno opravljenem izpitu jeseni!!! Čeprav še nimata uradno izpita, sta zame že sedaj pravi reševalki v pravem pomenu besede! Ni vse v dobri poslušnosti, lepem polegu, dobrem detaširanju, največ je v dobri volji, želji8 do dela in vztrajnosti tako vodnika kot psa! Enkratni sta! ***

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, Tamara:))!! Kar si napisala velja tudi za vaju, saj vama je reševanje res način življenja in ne hobi!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav zanimivo je bilo brati in vidim da ste na polno uživali! Mi je prav žal da me ni bilo z vami, ampak na žal ne gre vedno vse... Se pa že na polno veselim tabora, kak bo fajn! :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Eva, saj veš, da nam ni nikoli dolgčas in se imamo super fajn:)! Res je, da včasih ne moreš početi vsega, kar bi si želel! Si bomo pa spet dali duška na taboru v Varpolju, še malo, še malo, pa bo tu:D!

    OdgovoriIzbriši
  5. Super...drugo leto se tudi midve pridruživa :) Ana tole z laježem brez "rituala" mi je pa ful zanimivo. Me je vedno zanimalo kako bi Xana odreagirala...bom enkrat probala :)) Rudiju pa čestitke..ampak v njega se itak ne dvomi :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Res je zanimivo tale lajež brez rituala, zanimivo, Tii sploh ni poradilo, da bi lajala, je takoj dobila v nos in šla do "markerja", potem pa je tam stala kot lipov bog, jst sem jo pa nalašč pustila in jo ignorirala ter šla mimo, ker je prav mene gledala če mora kaj narediti oziroma kaj mislim...Po moje bom jaz mogla reči na iskalni akciji IŠČI ali pa vsaj malo uporabiti ritual, razen če bomo to posebno trenirali...Zanimivo je res opazovati psa, Tia je bila tako smešna med hojo v strelcih, je capljala za mano, po moje je mislila, da spet naklepamo streljanje...:))

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, Ana, Luna se je izkazala .. primerjam samo naše pse, ki se približno enako dolgo šolajo in so že lahko zastrupljeni z vzorci in rituali, niso pa še iskali na tak način. Bona je naredila isto kot Tia. Chaky se je pa obnašal povsem tako kot na sprehodu - dobil ga je v nos, ampak ve, da ne sme nadlegovat kolesarjev, tekačev ... mi bomo morali nekaj poštudirat na naše. A ne Eva!? :))

    OdgovoriIzbriši
  8. Tio sploh ne zanimajo tujci, recimo je itak ful zadržana do njih, razen med iskanjem se to spremeni...tako da bom jst mogla nekaj naštudirat z Evo in Zoranom, ker borderji so itak malo posebni na svoj način, si kr predstavljam Hilla in Loka kako bi nosila palice in storže med iskalno akcijo, če bi se jih samo spustilo brez kakršnega koli ukaza...:))) Tako da bomo mogli malo naštudirat kako in kaj...:))
    Je pa izredno zanimivo! Je pa res problem, ker ko imaš psa na sprehodu, brez povelij, veljajo čista druga pravila...

    OdgovoriIzbriši
  9. hehe, smo se pa razpisali! po moje zaenkrat tega še ni treba trenirat, saj sploh nimamo narejenih enk, ne dvojk in še nismo razvrščeni v SIPu, smo pa zagreti, ni kaj:)!!

    Luna lahko da v kaki drugi situaciji sploh ne bi lajala. Mogoče je kej povezala, ker smo že dva dni iskali... le kdo bi vedel;)!

    Neda, lajal pa je tudi Šan, pa je tisti dan sploh prvič delal brez motivacije in je star eno leto! Fant je car:)! Psi pač različno povezujejo situacije!

    OdgovoriIzbriši
  10. Tamara bolj kot študiram bolj se strinjam s teboj. Čeprav sumim, da bi Xana v tem "poglavju" "zapustila" dostojanstvo svoje pasme in bi imela isto foro kot borderji...nošenje palic k meni in podobno. Nje si v bistvu niti ne predstavljam kako bi izpeljala tole stvar, ker se nikoli ne oddaljuje od mene več kot 5m, stalno me ima na očeh, stalno mi nekaj nosi...skratka jo zelo malo zanima okolica. No, mogoče bi se gospa še celo ustrašla koga ki čepi za grmom :)) Mi je pa po drugi strani všeč da (sumim) da ne laja brez ukaza, ker da bi obljala vsakega ki čepi sredi Hudinje bi me pa tudi že prijavili :) Bom pa vseeno 1x tole testirala :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Vidim, da ste imeli vesel reševalski vikend in Pohorje je pravi kraj za to. Sem bil gor cel prejšnji teden (do včeraj), nepozabno. Uživajte še naprej in čimveč takšnih poročil ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Pohorje je res en mali raj na Zemlji:)!

    OdgovoriIzbriši