torek, 10. avgust 2010

Lažnjak v gozdu

Joj, ne morem verjeti, da sva na trenigu iskanja imeli lažnjaka v gozdu! Lajala je na drevo, s sprednjima tacami na drevesu, medtem ko je bil marker 15 m stran, v strugi potoka. Jaaooooo;)! Lajala pa je na polno in gledala proti krošnji drevesa! Na izpitu, če je ne bi vidla, bi tako najdbo 100% prijavila in padla izpit:(. Jaz pa sem na treningu le hotela sprobati, če bo šla oblajat markerja, al se bo punca šla namakat v potok! Itak, se pol ni šla namakat, ampak je markerja super oblajala. Zoran pravi, da se mladim psom to dostikrat zgodi, ko ne vejo kaj bi z malo vonja in potem lajajo na čudnem mestu. Upam, da se nama kaj takega ne zgodi več, čeprav priznam, da mi je v malo tolažbo to, da se je to zgodilo tudi našemu, zdaj že zelo izkušenemu psu. Drugače je pa lepo pregledovala prostor, kamor sem jo usmerila. Prvega markerja, ki je sicer bil mišljen, da bo drugi je hitro našla in ga dobro oblajala. Tudi ta je bil ob potoku, le 60 m višje, od drugega markerja. Tako, da se že prvič ni šla namakat v potok, kar me zeeelooo veseli, glede na to, kak ljubitelj vode je.
V naslednji rundi pa sva še 2x naredili na motivacijo na isto mesto, kjer jo je medlo in v drugo smer. Oboje je naredila tako kot zna, motivacija je le motivacija:)!

Jutri pa na trening, k prijateljem iz Logatca, komaj čakam:)!

4 komentarji:

  1. Ana, če je tako prepričljivo lajala je lahko (ne vem kako je bil veter in ostale stvari) dobivala vonj osebe, ki je bila 15 metrov stran. Če je struga nižje, pa da teren pada proti strugi, je možno da se je vonj ujel v drevo (ob taki smeri vetra)?!
    Jaz NE verjamem v lažna nakazovanja... pes laja na nek vonj!!!
    Zame je lažno nakazovanje le - ko pes laja v vodnika in vodnik to napačno razume in prijavi kot najdbo...
    Ti na taboru razložim moje videnje tega...
    LP K

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, Katja! Tudi jaz zdaj ne verjamem več v lažna nakazovanja. Nekaj je sigurno bilo vonja od markerja. Bilo pa je nekako tako, kot si napisala.. nižja stuga potoka, teren pada proti strugi, vetra bolj malo,.. Sploh je nisem mogla prepričat, da tam ni markerja. Res ful zanimivo.. ko bi le enkrat lahko šli v pasji svet vonjav:)!

    OdgovoriIzbriši
  3. Se popolnoma strinjam z vama...kako sem jaz včeraj to situacijo videla...Luna je lajala na najmočnejši vonj, ki ga je sprejela med šnofkanjem terena, prav tačke je dala na drevo in lajala v zrak,res zanimivo... Glede lažnjakov imam podobno mnenje, vidiš, kdaj se pes "zajebava" in kdaj dela, sigurno si na nek način razlaga vonj in posledično začne lajati...mi pa moramo poskusiti razumeti njegovo obnašanje. Res je zanimiv ta pasji svet! ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole mi je pa ful zanimivo ker je Xana cca 14dni v gozdu naredila isto oz. zeeeeloooo podobno. Marker je bil skrit nekje 20m ona pa je brezkompromisno vztrajala pri drveseu malo nižje. Sicer ni lajala je pa z Evo nisva premaknile od tam niti milimeter lep čas. Sem jo poklicala, je prišla do mene..ko pa sem jo poslala naprej se je vrnila nazaj k drevesu. Men itak ni blo nč jasno :) Na koncu, ko sem se pa precej konkretno premaknila in poslala se je pa le "vdala" in šla lepo oblajat markerja. Kaj je bilo na tistem drevesu ve pa verjetno samo ona :) Ampak smo takoj predvidevali da je moglo nekaj vonja tja nekam nest...Ah ti psi... :))

    OdgovoriIzbriši