sreda, 18. avgust 2010

Zanimivi pogoji

Včeraj smo se spet dobili na treningu iskanja, v Začretu. Jao, kako zanimivo je opazovati naše pse, ko v isti ruševini vladajo skoraj vsak trening različni pogoji za iskanje. Tokrat so bili fenomenalni! Včasih je namreč kak grob zelo težek, tudi za izkušene pse, ko so v ruševini težki pogoji. V mislih imam veter, pritisk,... Včasih pa je isti grob ob super pogojih "lahek". Lahek je v narekovajih, sej nič ni lahko, pač lažje:)!!

Pa smo se odločile, da bomo sprobale en grob, ki je bil pozimi nekaterim izkušenim psom malo težaven. Res pa je tudi, da je opeka pri strani groba malo propadla in je pes lahko šel v grob k markerju, medtem ko se pozimi ni dalo priti noter. Ampak tega nismo vedele, dokler ni Luna šla k markerju. Malo se je morala potruditi, da je svaja rebrca stišala skozi, hihi. Prej sem jo poslala še v druga dva prostora preiskati prostor in punca je to super izvedla. Perfektno je prešnofkala obe sobi in ko sem jo usmerila v pravi del ruševine, je kar naenkrat izginila za velikimi železnimi vrati, ki so prekrivale del tunela in oblajala markerja. Super! Enako so naredili tudi drugi psi:)!

Za drugo rundo sem bila malo v dilemi, kaj bi počeli. Najprej sem mislila, da bi enega skrila v tunel, drugega pa nekam, da jaz ne bi vedla kje je. Ker pa sta si pred mano dali Eva in Tamara markerja v peč, sem se tudi jaz odločila, da ga bom imela tam. Namreč, tudi če je peč odprta, je tako mala, da se mi zdi, da bi tam ostalo preveliko vonja od markerja in bi Luna lahko naredila lažnjaka. Je pa vhod v peč tako visok, da pes ne more sam skočiti vanjo, da bi se prepričal, če tam kaj je. Pa sem se odločila, da ne bom reskirala in sem tudi jaz imela markerja v zaprti peči. Luno sem poslala iskat in spet je super pregledovala prostor. Iz tunela se mi je zdalo, da je ni cela večnost. Potem pa jo je nos usmeril v prostor, kjer je peč in super je nakazala markerja. S tacami je bila naslonjena proti peči in lajala. Super! Pri odpiranju peči, sem jo jaz malo "poškodovala", toliko da je zacvilila, ampak ji ni bilo hudega. Ko sem odprla peč, sem jo pustila še malo lajati, da je bila naslonjena nanjo in da je glavo imela noter v peči. Za poslastico pa sem jo še dvignila, da je prišla čisto do markerja in ga oblajala od blizu. Medtem se je šel skrit še en marker. Želela sem delati na dva, brez motivacije, sam sem hotela, da prvo najde tega v peči. Po igri sem jo spet privezala in spet poslala iskat. Spet je vse skupaj opravila odlično! Marker sicer ni bil zaprt, ampak moj namen je bil samo, da najde dva z enako zagnanostjo in brez motivacije. In ju je, juhuhu:D!  

Ni komentarjev:

Objavite komentar