sreda, 18. maj 2011

Iskanje "nad" Golovcem

Slike iz izpita - iskanje v gozdu - pri KD Krim je prispevala Vera za galerijo reševalnega foruma!!

Ana: "Luna, sedi!"

Ana (ponosno): "Vodnica Ana Marinc s psičko Luno iz KDRP Celje, 
se prijavljam na izpit..."

Takoj po prijavi sodniku je sledilo Lunino valjanje na hrbtu, medtem ko sem jaz spraševala vodjo delovišča o terenu, intervenciji,.... Marsikdo me je vmes spraševal kaj je narobe s psom. Pa jim odvrnem ah nič, to je njen PROTOKOL pred iskanjem, hihihi le kdo bi ji vzel to veselje, jaz že ne. Bolh nima!! 
Če sem jaz naumila nekaj protokolov, zakaj si ne bi še pes svojeJ?!!

nekako takole zgleda njeno valjenje 
(slika iz lanskega izpita v Celju)

zadnji marker zunaj (naša Polona)



Več o izpitu si lahko preberete na 180/41/43J!

2 komentarja:

  1. He, he, pa saj iskanje je žurka in za žurke se je treba zrihtat - Lunca to ve, se zrihta in razturi :)
    Bona je pa ritomahalka ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zrihta ja, napraši se, zakamuflira ;)

    hihihihihi

    OdgovoriIzbriši