četrtek, 17. marec 2011

"strahovi"

Kot sem že v enem izmed prejšnjih objav omenila, sva z Luno prijavljeni na državno prvenstvo reševalnih psov Slovenije. Greva sicer na tekmo, vendar je glavni cilj opraviti izpit R2. Kar se tekmovalnega dela tiče, se ne obremenjujem - tekmovala sem že dosti v atletiki... cilj je opraviti izpit. Pozimi namreč treniramo samo v ruševinah in ne vem, zakaj ne bi tega izkoristili.

Najbrž bodo na državnem markerje puščali v grobovih, kar ni najbolje za tako mladega psa, kot je Luna. Ampak s tem se ne obremenjujem preveč, če bo 3x oblajala enega in istega markerja, ga pač bo. Vendar sva za ziher tako situacijo v torek na treningu ponazorili. Tega namreč ne mislim trenirati, da mi ne bi slučajno začela zapuščati markerje. Zaenkrat lahko dam roko v ogenj, da markerja ne bi nikoli zapustila, sam nikoli ne veš, kdaj se to lahko spremeni. Moj namen je, da ji ponazorim kake so lahko možnosti na izpitu, da ne bo prvič vržena v neznano situacijo ravno na izpitu.

In kako smo to izvedli? Marker je bil zaprt v kupu ostruškov, vendar ne preveč. Luna ga je kaj hitro našla, začela kopati in nato lajati. Med laježem se ji je šel skrit še drugi marker, ki je bil odprt. Ko je Luna lajala sem prišla do nje, jo fuuul pohvalila "BRAVO, SUPER PUNCA", ji dala frolico in jo poslala naprej iskat. Marker je ostal v grobu. Itak je šla takoj nazaj in spet lajala nanj (češ, pa dej mi že igračo;)), pa sva zadevo ponovili - spet sem šla do nje, jo pohvalila in jo poslala naprej iskat. No, v tretje je le šla proti drugemu markerju in ga oblajala.

Med prvim in drugim markerjem sem sama zašuštrala, ker nisem naredila tako, kot bi na izpitu (smotka jaz)! Aleluja za treninge in odkrivanje mojih napak, ker pes je itak fantastičenJ!! Namreč nisem je pridržala pri sebi in ji rekla: " ŠE ENGA MAVA... KJE SO BARABE??" rituali, rituali, rituali!!! Najbrž bi ji bilo bolj jasno. Vem za naslednjič. Ni kaj na napakah se učimo!

Na torkovem treningu smo našim psom pripravili tudi malo presenečenje, saj so do sedaj bili markerji vedno skriti nekje na vrhu kupa ostruškov. No, tokrat pa smo se malo potrudili in naredili grobove v strmini. Luna je kaj nekajkrat po piflasrko iskala po vrhu kupa, ampak naposled je le dobila vonj in našla markerja na sredini kupa, na strmini. Bravo pes!

4 komentarji:

  1. Ha, ha, tudi tebe malo dvomi matrajo. Saj nas je več :) mamo srečo, da so psi dobri, pa nas, ko je kriza znajo pozitivno presenetiti. Mi smo vidli ostruške prvič in zadnjič na Sveji, pa še tam je edinega markerja na tistem delovišču pred mano potegnil ven kolega. Če bo vonj, bo nakazovanje, pa naj si bodo ostruški, skale ali kaj drugega. poslušnost pa je druga pesem ... khmmm, cccc. Srečno, se vidmo!

    OdgovoriIzbriši
  2. bo kar pestro... komaj čakam:)
    se vidimo ja, še 14 dni... tudi vama SREČNO!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jo bom že v tazadnjo, da me bo zapustila ... tak, da išta mene :)

    OdgovoriIzbriši
  4. hehehe... ni se za bat, da te bo zapustila, k večjemu od tebe ne bo šla stran dokler ne bo igrače (če boš markirala v Glinu) :)

    PS: pridna si, da greš markirat!

    OdgovoriIzbriši