sreda, 25. januar 2012

Odboj od stene

Luno učim nov trikec, in sicer odboj od stene (mogoče celo enkrat od telesa, sam to bo že velik podvig) ... tega sem se lotila s pomočjo deske, ki je prislonjena na steno. Namen je, da bom večala kot deske in enkrat bo pač pod pravim kotom in odbila se bo od steneJ. Tak je plan.

preveč gor


obrat - zaskuk


nazaj dol

Luna je na začetku šla do vrha deske, ker pa sem klikala, ko je naredila en korak na deski, si je prišla gor, da ji ni treba laufat do vrha. No, zdaj to pridno klikamo, še vedno naredi kak korak preveč ampak glede na to, da sva to delali 2x je super. Vaja dela mojstra in mojster vajo.

Še kratek filmček:



8 komentarjev:

  1. Mogoče ti prav pride tale video posnetek http://www.youtube.com/watch?v=NXWUv3vQV8k

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, Zoe =)

    Mogoče je res moja deska predolga na kateri delava, na posnetku je krajša. Bomo neki naumili. Čeprav si je tudi že prišla gor, da ne sme it po deski do vrha, hehe

    OdgovoriIzbriši
  3. Sem šele zdaj vidla, da imaš ti tudi filmček :) Se mi zdi, da ji gre prav super.
    Jst pa zdaj Ginny učim odpirat predale s pomočjo vrvice :) pa prostor na 1001 način za to novo vajo vadiva.

    OdgovoriIzbriši
  4. hehehe filmček sem malo kasneje dodala =) ja, ni slabo, me pa prav zanima kako ji bo šlo, ko bom večala kot deske.

    ti maš pa že od nekdaj fajne ideje za trikce:), super za tele predale!

    novo vajo že tudi midve piliva, ji gre kr ok. sam sem jo morala dati na en ala podstavek vsok 10 cm, da obstoji tudi ko sem daleč od nje.čeprav še ne grem ne vem kako daleč:).

    OdgovoriIzbriši
  5. Ta trikec tudi jaz učim Xano. Ok priznam, bolj "učim" kot kaj drugega, ker sva na neki točki obstali in sem kar malo pozabila nanj. :) Ta ideja z desko ni slaba. Odboj od telesa je pa meni najbolj ql trikec, ampak se ga žal ne upam lotit, glede na Xanino velikost in težo.

    aja, da se še malo pohvaliva...novo vajo tudi midve že znava :)Tako je to, ko ima šefica ogrooomno časa-vsaj do aprila :P

    OdgovoriIzbriši
  6. po moje pa ni taka panika za odboj labija od vodnikovega telesa. če to naredi pes ekpresno hitro, ne čutiš njegove teže, sam trdno moraš stati na obeh nogah, pa je hehehe

    aaaaaa super za novo vajo =)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hm, dej ti to natreniraj in sprobaj do takrat, ko js ne bom več noseča :)

    OdgovoriIzbriši
  8. bomo natreniral, kmalu. ji gre že presenetlivo dobro, kot deske je že večji, kot na posnetku =)

    OdgovoriIzbriši