ponedeljek, 30. julij 2012

MoRjE


Ko smo se vračali iz Durmitorja proti domu, se nismo mogli upreti vsaj enemu dnevu kopanja v morju. No, naposled smo bili na morju tri dni. En dan smo preživeli v Baški Vodi, druga dva dni pa v Pakoštanih z družino. Ampak plaže in mesta ob jadranski magistrali so zeeelo natrpane z ljudmi. Tako se je Luna lahko kopala v morju le zjutraj in zvečer, pa še takrat nisva bili popolnoma sami. Ob 7 uri zjutraj je bil skrajni čas, da sva bili na plaži, saj so že pred 8 uro začeli prihajali ljudje si rezervirati svoje mesto z brisačami. Zvečer pa se tudi niso spokali iz nje pred 20 uro. Tako smo se le še lažje odločili, da med poletnimi počitnicami dopusta definitivno ne bomo več preživljali na morju, tja se bomo spravili v juniju ali septembru.
Da pa ne govorim o cenah kampov ... na Durmitorju smo dali za devet nočitev 90e, za tri nočitve v Hrvaških kampih pa 108e za dve osebi, psa, elektriko in avtodom.



4 komentarji:

  1. Zelo lepe slike (spet)!! Sicer pa se okoli teh dopustovanj strinjam. Mi letos morje obiščemo septembra bolj zaradi Nicka, ma tudi sicer mi je ljubše it tja proti koncu sezone oz. izven nje-zaradi Xane. Za drugoe leto se mi recimo bolj kot morja lušta Grčije :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma sem napisala kot bi bila pijana :))) Bolj kot Hrvaške obale (kjer smo sicer redni gostje) sem mislila :)))))

    OdgovoriIzbriši
  3. hehe sej vem kaj si mislila, malo se te hecala :)))

    OdgovoriIzbriši