ponedeljek, 21. november 2011

Homeopatska zdravila

Kot sem že pisala prejšnji mesec je Luna inkontinenčna. Po objavi v blogu, sem dobila komentar na objavo, naj poizkusim še s homeopatskimi zdravili (hvala Sebi). Pa sem malo prebrskala po netu in naju naročila pri dr. Krušiču (KLIK do njegove spletne strani). Dr. Krušič je veterinar, homeopat, osteopat in doktor kitajske tradicionalne medicine, ki sodeluje z novodobnimi znanstveniki po vsem svetu. S svojim obširnim znanjem in pristopom pomaga ljudem in živalim iz začaranega kroga "neozdravljivih" bolezni in jemanja kemičnih zdravil najti pot do zdravja, ki je telesu naravna in razumljiva.


Na pregledu sva bili prejšnji ponedeljek. Za Luno so si res vzeli čas, saj sva bili na pregledu slabi dve uri. Poleg pregleda, nekakšne masaže v smislu pretoka energije, sem morala opisati tudi Lunin karakter. Med drugim, kaj pomeni, da ima pretirano rada ljudi, jim je bilo jasno že po 20 minutah srečanja. Luno je zanimalo vse v ambulanti, talala je lupčke, se stiskala k ljudem, ki so jo "obdelovali", nikakor se ni popolnoma umirila. Ampak kljub temu je bil pregled brezhiben. Na podlagi karakterja, njene hiperaktivnosti in najinega problema je dobila kar nekaj naravnih-homeopatskih zdravil, ki jih zaužije 2x dnevno, pred hranjenjem.

Na pregledu sem izvedela še marsikaj novega... med drugim, da je Lunina bela dlaka na trebuhu, ki jo je dobila po sterilizaciji znak prekinitve pretoka energije (sama sem vedela, da bele dlake na območju operacije ne pomenijo nič dobrega), tudi Lunina irokeza na gobčku naj pri živalih ne bi bila naravna in je znak nekakšne anomalije. So me vprašali, kdaj je dobila irokezo, pa jo ima že od rojstva. 
Izvedela sem tudi, da bi bilo psom najbolje kuhati hrano, da je to najbolj zdravo, saj so briketi preveč (toplotno, kemično) obdelani in vsebujejo marsikaj, kar ne piše na embalaži. In kaj bi se naj psom kuhalo? Vsega i svašta!! Zanimivo je, da bi se jim naj poleg kuhanega mesa in zelenjave (česen, korenje, brokoli, por, peso, bučke...), dajalo tudi sadje (jabolka, hruške, banane, ribez,...), jogurt, kosmiče in tudi sveže začimbe (peteršilj, rožmarin, baziliko, timijan, drobnjak...). Vsekakor zelo zanimivo in vredno premisliti. 

Po enem tednu jemanja homeopatskih zdravil, je Luna še vedno "Spuša Lula", upam, da bo rezultat kmalu boljši!! Kontrolo imava čez en mesec.


2 komentarja:

  1. Oo ful zanimivo tole. Te bele dlake po sterilizaciji...priznam,sama ne bi pomislila na kaj takega. Mi je pa zanimivo, da ima dosti Labije to irokezico že od rojstva. Vsekakor sporočaj kako boste napredovali, je vredno vedeti takšne stvari. Pa srečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. To irokezo imajo lahko tudi druge pasme (vem da jo ima tudi Ginny). Škoda, da mi niso znali točno razložiti, kaj bi lahko šlo "narobe", da jo ima. Čeprav je meni zelo simpatična z njo;). Baje gre tudi pri grebenarjih za anomalije, ki pa so kao zaželene po standardu.

    Bom javljala, kako napredujeva!

    OdgovoriIzbriši