sreda, 8. september 2010

Poligon DVRPS

 

Včeraj sva skupaj z Nadjo&Ginny ter Katjo&Tiko potrenirale ovire na poligonu DVRPS Ljubljana. Tam bo namreč izpit, že čez točno en mesec:)! Ovire so kar malo drugačne od naših v Celju. Posebna zanimivost je, da so ovire na kamnih, ne na travi.
Že prva ovira, premikajoči se most, je res urnk se premikajoči most. Ko je Luna skočila nanj se je zazibala za pol metra sem in tja. Parkrat sva naredili, da se je navadila in potem ji je bil mala malica. Gugalnica ji je šla brez problema. Tudi lojtra ji ni povzročala večjih težav:D.

 

Preskok pa.. tako je ogromen, kompakten in visok, da sva prvič naredili z malo manj prečkami in tako, da sem jaz tekla ob njej. Nekateri psi, ki so prvič tu mislijo, da gre za lojtro, ne pa za preskok. Po nekaj poizkusih se je navadila, da se mora odriniti tudi v zrak, ne samo v dolžino.

 

Tunel nama je tudi šel dobro. Neprijeten material je pa res neprijeten in dolg, kot ponedeljek. Luna je sicer hodila brez problema, le počasna je bila. Deteširne mize so prav tako težke, saj so precej visoke in fuulll narazen! Pa še nama zaenkrat ne grejo tako zelo briljantno. Sam sej bo:)! Na domačem poligonu jih dava malo bolj skupaj in postopoma bolj narazen. Vaja dela mojstra!

Hvala Katji in Nadji, da sta me vzeli s sabo na poligon:D! Bo potreben še kakšen obisk poligona pred izpitom!

2 komentarja:

  1. Ahaaaaaaa zdej pa vem kdo pušča na poligonu mize v "napačni postavi" :))

    OdgovoriIzbriši
  2. To so hoviji postavil! Pol pa še jaz tako delam, je kr fajn:)!

    OdgovoriIzbriši