nedelja, 5. september 2010

Petkova večerna poslušnost

                                 "Greva delat?"
                                    
Vsak petek se proti večernim uram dobimo na našem poligonu, da potreniramo poslušnost in ovire. Umes pa čvek in kako praznovanje rojstnega dne. Tokratni slavljenec je bil Aljaž Janc, vse najboljše za 18. rojstni dan še tukaj!!

 
Seveda pa 1x tedneski treningi niso dovolj. Z Luno sva na poligonu najmanj 3x tedensko, je treba piliti vaje:). Ob petkih pa zdaj izkoriščava množico naših članov. Na tokratnem treningu sva poleg drugih vaj, po dolgem času trenirali skupino ljudi, ki je zadnja v vaji prosta vodljivost. Super sva izvedli vajo, le jaz moram malo bolj paziti, da se direktno ne srečava s psom, ki je v skupini. Delali sva še na odlaganju, da sem jaz šla proti skupini, a sem "le" stala pred skupino. Nisem se vključila v njihovo hojo, saj moram Luno postopoma navadit, da bom med odlaganjem šla v skupino hodit. Luna me je z velikim zanimanjem spremljala, vendar se ni premaknila. Super zadovoljna z najinim delom!

          

Hvala Darji in Aljažu za slike! Glede na čas slikanja, so slike odlične!!

Ni komentarjev:

Objavite komentar