ponedeljek, 13. september 2010

12. memorial Boža Talana

V soboto, 11.9.2010 je KD Šmarna Gora organizirala že tradiconalno tekmovanje reševalnih psov, ki je posvečen Božu Talanu in Mojci Plaznik.
Zbor markerjev je bil ob nečloveški uri, in sicer ob 6h (vstati sem morala ob 4:40h:/). Medtem se mi je na makadamski cesti, ki vodi do poligona predrla guma. Jao, terenc pa tak! Hvala Grozdanu in Tomiju, da sta mi namontirala rezervno gumo.
Dodeljena sem bila na ruševinsko delovišče, na Šmartinsko, v halah pri BTCju. Ker sem imela s sabo Luno in Tio (bila sem njena varuška:D), to ni bilo ravno idealno za sprehajanje dveh psov. Ampak je šlo, saj nas je bilo ogromno markerjev in smo enkrat markirali, drugič "počivali" in tako vse do zadnjih tekmovalcev. Pa sem umes zabavala Tio in Luno ter spremljala delo nekaterih tekmovalcev.

 

Iz našega društva smo markirali Mojca, Darja, Aljaž in jaz. Tekmovali pa so Tomi&Šerpa, Zoran&Lok ter Blaž&Rudi. Tekmovalci so poleg iskanja v ruševini iskali še v gozdu in ob poti, preiskusili so se v znanju vrvne tehnike in prve pomoči, prav tako pa so delali poslušnost in ovire, ki niso bile zelo težke in zelo raznovrstne. Naši so zasedli 5. mesto, za kar jim še tu enkrat čestitam. Sami sicer niso zadovoljni, vendar take so tekme. Včasih zmanjka kanček sreče za boljši rezultat. Sicer je pa to tekmovanje bolj namenjeno druženju in dobri volji. Zmagali so Tolminci, sledili so jim Šmarna Gora in Naklo. Čestitke vsem tekmovalcem!!

 

Po markiranju, sva še z Luno naredili dve motivaciji. Najprej je morala iskati po velikem kupu, saj se mi je zdelo pametno, da išče po kupu neprijetnega materiala, ne samo da ga prehodi. Namreč tele kup je še najbolj podoben pravi ruševini, pa ga je bilo potrebno izkoristi.                            
                                                      








Kup je bil sestavljen iz betonskih plošč, opek, armaturnih mrež, žic, lesenih desk,... kar nepirjetno za iskanje in potem oblajanje. Ampak Luna je odlično opravila svoje delo in lepo preiskala cel kup. Pri tem se je nekoliko tudi porezala po zgornji sprednji nogi, kar sem ugotovila šele zvečer doma. Drugo motivacijo-pobeg sva naredili v halo, v omaro. Namen je bil mikrolokacija. Luna je lepo prešnofkala prostor in na koncu jo je vonj ponesel do omare. Super oblajanje in na koncu dolga igra z markerjem. Hvala Mojca!


Med markiranjem so sicer lepo skrbeli za naše želodčke, vednar se kljub temu nisem mogla upreti bližnjemu Mcdonaldsu. Tako da smo na poti iz ruševine šli še v mcdrajva se malo bolj najesti, potem pa na podelitev, kjer smo vsi sodelujoči dobili majce, prvi trije pa seveda pokale, medalje in nagrade sponzorjev. Super je bilo! Se vidimo drugo leto na 13. memorialu Boža Talana, mogoče bova celo tekmovali:)!

In še klik do še več slik:)!

Ni komentarjev:

Objavite komentar