sreda, 1. september 2010

Kupi

Včeraj smo se spet dobili na ruševini v Začretu. Ker se oktober nezadržno približuje, s tem pa izpiti, sem se odločila, da bova delali izpitno iskanje. Kupe sem izbrala zato, ker je bila lani na DVRPS izpitih podobna ruševina. So pa naši kupi tako zelo zaraščeni, da so skoraj neprehodni, ampak moji čokoladi to ne dela težav, ona gre:)!

 
            slika iz aprilskih izpitov (zdaj je vse zaraščeno)

Za prvo rundo sem se odločila, da bova delali le 1x na motivacijo, na popolnoma zaprt grob v kupih. Naredila je odlično, a ji je šlo zelo na živce, da ne more priti do markerja. Mi je pa všeč, da se trudi pridet k njemu.

V drugo sva naredili izpitno situacijo. Skrita sva imeli dva markerja, za katera jaz nisem vedela, kje točno sta. Naročila sem samo, da naj bo en popolnoma zaprt, drugi pa odprt in da pridem jaz zraven. Prav tako sem se "prijavila sodniku", oziroma, ker tega že dolgo nisva počeli, sem jo sam dala na sedi in "sodniku" stisnila roko, brez predstavitve. To bova zdaj še trenirali, saj je zelo nestrpna, ko čaka na iskanje. Ko sem jo spustila iskat se je šus pognala po kupih in najprej je imela v nosu markerja, ki je bil zaprt in bližje izhodišču. Super ga je nakazovala. Ko pa sem prišla jaz zraven, me je enkrat pogledala, nato pa začela podirat deske in se na vso moč trudit priti do njega, umes je lajala. Zgledalo je, kot da bi se hotla pokazat in dokazat pred mano:)! Sledila je čisto kratka igra z markerjem. Potem pa sem jo prvč spustila naprej iskat, ne da bi jo dala nazaj na oprsnico in baba se je iztrelila naprej iskat, kot puščica. Wau, super! Aprila na izpitu je čakala, da je marker prišel ven in je šele potem naprej iskala, ko se je prepričala, da marker res nima nagrade zanjo. Ko sem se jaz vračala do izhodišča, je že lajala na drugega markerja. Super fajn, nažigala je na polno! Sledila je dolga igra z markerjem, potem pa še kratka motivacija in pobeg. Luna bi pa še naprej iskala:)!

Ni komentarjev:

Objavite komentar