četrtek, 10. november 2011

Zazid

Verjeli ali ne, o Zazidu nimam kaj veliko napisati. Mogoče le to, da me je ta vasica prevzela v trenutku, ko sem se zapeljala vanjo. Ozke uličice, kamnite stavbe iz daljnih časov. Občutek imaš, kot da je tam čas obstal pred mnogimi, mnogimi leti. Ob tem občutiš spokojnost in mir, kjer bi možgane dal na pašo in le užival v lepotah kulturne dediščine in narave. Žal sem vasico videla le ponoči, tam sem bila od 20 ure zvečer, do 6 ure zjutraj (zaradi izpita), pa me je v tem času čisto prevzela, to je en pravi raj na koncu sveta. Kljub temi, sva s Tamaro na sprehodu, občudovali vasico z odprtimi očmi in usti.

vir: KLIK

V Zazidu je eden redkih hostlov na Primorskem, imenovan Hostel Xaxid. V tem času je nabito poln, saj je trenutno sezona plezalcev, ki izkoriščajo stene v Ospu in Črnem Kalu. Med drugim pa je Zazid tudi odlična iztočnica za planince in kolesarje. Hribi na katere se da od tu povzpeti so Slavnik, Golič, Lipnik, Gojnik in še mnogi drugi.

vir: KLIK

Ker je bil hostel nabito poln, so nama priskrbeli prenočišče v bližnjem, luksuznem apartmaju, ki cenovno to ni bil, po videzu pa vsekakor. Manjši apartma v dveh nadstropjih, kamnite stene, kamin, plazma, postelja na kateri si spal kot na oblaku, pogostitev s kozarcem refoška,... vse to naju je doletelo za 12€ na osebo. 

Zaradi izpita, se žal nisem naužila Zazida kot takega, vendar se bom tja definitivno vrnila za podaljšan vikend, mogoče še to letoJ!!

Še nekaj o Zazidu KLIK in KLIK.

Ni komentarjev:

Objavite komentar