ponedeljek, 10. oktober 2011

Inkontinenca

Luna je inkontinenčna... indijansko ime zanjo, bi se glasilo "Spuša Lula". Inkontinenčna je postala kmalu po strelizaciji. Ni boga, ne smili se ne meni, ne sama sebi. Če bi se še enkrat odločala, bi jo ponovno dala sterilizirati.

Na začetku sva to težavo reševali z zdravilom Propalin. Zadostovale so res minimalne doze, vmes sem ji lahko prenehala ga dajeti, ker je bilo vse ok. Letos poleti, pa sem ji morala povečati dozo in prišle sva do predpisane za njeno težo, pa še to ni 100% pomagalo. Pa sem se odločila, da ukinem to zdravilo, ki ima tudi nekatere stranske učinke, kot naprimer povzročanje agresije, sicer Luna do te faze ni prišla. Sedaj zadevo rešujeva drugače.
Zdaj gledam, da jo na dve uri peljem lulat. Naučila sem jo tudi ukaza "lulat" in gre lulat. Včasih sicer postane malo depra, ker nima nič za polulat, bi mi pa seveda rada ustregla. Tako včasih samo počepne ali pa se čudno usede, ko ji rečem "lulat".
Ko se res napije vode, zaradi različnih aktivnosti (treninga, teka,...), takrat moram poskrbeti, da jo pol ure po zaužitju vode peljem lulat, če ne nastane lužica.
Da ji ponoči ne uhaja, ji ob 21h vzamem posodo za vodo, sliši se kruto, ampak se je navadila, potem jo ob 22h peljem še zadnjič lulat in načeloma vzdrži brez spuščanja, do jutra.

Mogoče se sliši vse skupaj zakomplicirano, pa ni.

Minuli vikend sem ji začela dajati, dodatek k prehrani ZELENJAVNO MEŠANICO od DORWESTa, ki ima diuretični učinek, pomaga ohranjevati zdrav urinalni sistem, regulira nivo kislosti in pomaga pri vnetem mehurju. Čeprav inkontinenca in vnetje mehurja ni isto!! Ta dodatek k prehrani sem ji dodala, ker je naraven in poleg ohranjanju zdravega urinalnega sistema, je namenjen tudi ohranjanju zdravih sklepov in kože. Bomo videli, kakšni bodo rezultati po 3 tednih jemanja. 

2 komentarja:

  1. Tudi moja Žiža je inkontinenta. Zadevo imamo pod kontrolo. Homeopatski pripravki nam pomagajo. Causticum, če bosta sprobali...

    OdgovoriIzbriši
  2. Najlepša hvala za tale nasvet. Bova sprobali!

    OdgovoriIzbriši