četrtek, 27. oktober 2011

Frizbi

Z Luno obiskujeva tečaj frizbija, v organizaciji .::Flipsi::., ki poteka na našem poligonu, pod budnim očesom .::Maje Rokavec::.. Obiskujeva ga izključno za zabavo, nimava interesa hoditi po tekmah... samo da Luna ujame frizbi v zraku, varno skoči in doskoči, pa sem vesela. In to nama je nekajkrat že uspelo, juhuhuhuuu. Problem je itak v meni, v mojih metih, saj ko imaš psa ob sebi so meti bistveno slabši. Drugače mi grejo različni meti presenetljivo dobro. Prva dva obiska sem sicer imela dve levi roki (frizbija nisem prej nikoli metala), potem pa se mi je prikazala Marija, oziroma Maja, prebudila v meni divjo zver in različni meti mi kar grejo - žal jih ne znam poimenovati... meti pod nogo tako in drugače, pa za hrbtom, pa čez ramo,.... le kdo bi si zapomnil vsa ta imena...


Moram pa priznati, da frizbi zaenkrat ni med Luninimi najljubšimi igračami. Ima še vedno raje igrače, ki jih dobi na treningih iskanja in žogice... le kdo bi ji zamerilJ.
Kako potekajo treningi? Najprej eno uro mečemo frizbije brez psov, se učimo različnih metov, pilimo ta ali on met. Potem pa dve rundi s psi. Z Luno ne delava veliko, da ne bi izgubila interesa za frizbi. Kot sem že omenila je moj cilj le, da ji čim lepše vržem frizbi in da ga Luna varno ujame v zraku.

Ni komentarjev:

Objavite komentar