torek, 6. marec 2012

Trening v Beljaku

Pa smo spet šli na trening drugamJ. Tokrat "čez drn in strn" - čez Korensko sedlo, onkraj meja v Avstrijo. Točneje v bližino Beljaka, na odpadke gradbenega materiala. Ruševina odprta, polna neprijetnega  materiala, skratka zanimiva za prste obliznit, družba pa tudi  tokrat odlična. 


Treninga, ki ga je organizirala Katja, smo se udeležili še Eva, Tamara, Darja, Eva H. in Aljaž - Celjani, Goričane so zastopali David, Davorin, Ana in Brina, sodelovala pa sta tudi Igor in Tadeja. Delali smo na dveh deloviščih in sicer na delu, kjer je bilo veliko različnih kamnitih cevi, blokov, desk,... (slika zgoraj) in na drugem, ki je bil poln večjih in manjših skal in armaturnih žic, res zelo težko prehoden, tako za psa, kot tudi vodnika.
Naredili smo super trening, v 4 rundah. Luna je bila ponovno v novih situacijah, nekatere so ji bile bolj, druge manj stresne. V stresni situaciji sem se znašla tudi jaz, ko nisem vedela, kje ima Luna skrite markerjeJ. Ampak pes je delal fajn, pregledala je veliko območje in našel vse markerje. Samo jaz sem imela tisti neprijeten filing v sebi, ko nisem vedela, kje hudiča so skriti, hihi.
Na kamnitih blokih polnih armaturnih žic se je gibala dobro, le nekaj minut je rabila, da si je našla njej primerno pot po strmem delu navzdol. Zadovoljna z njenim delom in napredkom na neprijetnem materialu.


Na koncu treninga sem imela umazanega in prijetno utrujenega psa JJJ
Hvala vsem za trening in fajn družbo!!

Ni komentarjev:

Objavite komentar