ponedeljek, 7. april 2014

Murphy

Včeraj sva z Luno prvič opravljali izpit IPO2. Žal ga nisva naredili. Za mišjo dlako sva zgrešili enega markerja, a več o tem v naslednji objavi. Namreč, me je kar minilo do izpita, ko sem prejšnji teden dobila v roke časovnico. Vem, da imajo organizatorji težave vse organizirati in narediti ugodno časovnico za vse, saj nas je izpite opravlja res veliko število vodnikov. Ampak vseeno. Kot po Murphyu, je bila moja časovnica res "sanjska" saj sem morala markirati (enkam) od 8:50 do 9:40, poslušnost in ovire sva imeli ob 11:30, iskanje pa sem imela zadnja, ob 17:15. Sploh se ne gre za to, da bi mi bilo problem markirati na izpitu, ampak da moram prva markirat in zadnja delat s svojim psom? Da mi gre za izpit res cel ljubi dan, medtem ko ga drugi opravijo v dopoldanskem ali popoldanskem času. Kam je šla kolegialnost in razsodnost? Da se ne da narediti časovnice, ki bi bila fer do vseh, ki opravljamo izpite? Naj se potem vendar omeji število prijavljenih! Da ne omenjam, da smo tako sočne časovnice imeli ne-ljubljančani.... Ko te kar mine, da bi še kdaj sploh šel na ERP izpite!

PS: 99% objave je bilo spisane preden sem šla na izpit. Objavila bi jo tudi, če bi izpit naredila!


Ni komentarjev:

Objavite komentar