sreda, 26. maj 2010

Zaloška Gorica

Tokrat smo se po dolgem času zbrali na ruševini v Zaloški Gorici. Tukaj je stara, razpadajoča kmetija, kjer sta dva objekta. Čakala nas je visoka trava in koprive, ki so mi segale do pasu. Razdelili smo se v dve skupini, ena se je šla "gozdarje", druga "ruševinarje", nato pa sta se skupini zamenjali.


Mi2 sva najprej delali v gozdu. Poudarek smo dali na dolžino in oblajanje. Delali sva z motivacijo. Marker jo je motiviral in stekel 50 m v ravni liniji, po ravnini, nato pa na kratek, a relativno strm hribček. Ko je Luna prišla do markerja, je najprej hotela zagrabiti travo, vendar si je v trenutku premislila in oblajala markerja. Juhu, sam da se je ni lotla:)! Potem ji je marker še pobegnil in se skril ob potki. Ta čas, ko ga je Luna oblajevala, sem jaz počasi stopala proti Luni in markerju. Luna je lajala v markerja, umes me je le malo pogledala (je poškilila izza ovinka, hehe), nato sem obstala pri markerju in ko je še 1x zalajala v njega, je bila nagrajena. Juhuhu, superca, da jo zanima le marker in nagrada:D! Potem pa igra z markerjem.

temačni kletni prostori

Sledila je ruševina. Že ko sem prebrala mail, kje bo trening, sem si rekla, da bova delali "na bano". V kleti ruševine je bana, ki se jo da okoli obrnat in je odličen grob, saj je lahko popolnoma zaprt. Vendar sem se odločila, da bo na eni strani malo podložena z opeko, da bo vsaj malo vonja prišlo izpod bane. Luno sem spustila brez motivacije. Ker je malo preden sem jo spustila, šla v klet Tamara, da bi opazovala njeno delo, je Luna mislila, da mora njo oblajat. 3x je zalajala, Tamara se je obrnila in takoj ji je bilo jasno, da tukaj ne bo igrače. Lepo je pregledovala prostor, najprej na levo, nato na desno, kjer je v kotu ležala bana. Lajež se je brez problema vklopil in marker ji je skozi odprtino dal igračo. Naslednjič bova naredili tako, da ji bom jaz odprla bano. Sledil je še pobeg v prvo nadstropje, kjer so svinjaki. Super oblajanje in sledila je igra.

4 komentarji:

  1. A je ta prva slikca od včeraj?

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne, ni! Je od prejšnjega leta enkrat, druga slika tudi ni od včeraj. Če mam kako sliko, pa tudi, če je stara jo dam med tekst, da je malo bolj zanimivo;)!

    OdgovoriIzbriši
  3. Se mi je zdelo da ni! Ker najprej ko sem jo pogledala mi je prišlo v glavo: hej, kaj pa Žiga dela pri vas? ;)))
    Saj fajn ja da tekst popestriš s slikcami! Super je!

    OdgovoriIzbriši
  4. sem mislila, da ne bo ne bo opazil, ti pa si;)!

    OdgovoriIzbriši