sreda, 30. april 2014

Usposabljanje v Logarski dolini, 2014



Kot vsako leto do sedaj, sem se tudi letos udeležila usposabljanja v Logarski dolini, ki ga organizira naše društvo. Uf, ne morem verjeti, da se tega društvenega usposabljanja udeležujem že od leta 2009. Ampak vedno je fino fajn...
Letos nam na srečo ni zagodel sneg, ki je lansko leto še vztrajal v Logarski dolini (KLIK do moje lanske objave). Tako smo lahko naredili odlične treninge iskanja v gozdu. Seveda smo se prilagodili vsakemu psu posebej. Lunico sem vsak dan namatrala z vsaj enimi težkim ala izpitnim iskanjem, kjer je vedno iskala 3 markerje, delala pa je nekje 20 do 30 minut. Sledila so še malo lažja iskanja. Vsak dan smo naredili najmanj 4 runde, potem pa kakšen dan še usmerjanje na kantice, pa orientacija po prečudoviti dolini, delo z GPSi in kartami,... V soboto pa sva imeli pravo simulacijo izpitnega iskanja IPO2, saj smo imeli iskano območje podano na GPSu, nismo vedeli kje so skriti markerji in vsak s svojo taktiko smo se lotili iskanja.
Luna je vse dni delala super fino fajn, počasi se bom jaz le spoprijatelila z novim pravilnikom, hihi. Luna se sicer še vedno pri kakšnem nakazovanju malo dotika markerja, kar bo treba še odpraviti.
Na tem usposabljnu res pride do izraza čas, ki ga imamo na voljo za trening in ko že ne vemo, kaj bi počeli, se res vedno najde nekaj zanimivih idej, da psom popestrimo iskanja. Tokrat sem Luni en dan popestrila z "Rokavom". Pred vsakim treningom smo si tudi vzeli čas (ki ga ponavadi na torkovih treningih ni) in iskano območje res dodobra prehodili, da so pse te sledi malo zmotile. Skratka imeli smo se spet fino fajn. Več v spodnjih fotkah:



Na privezu - JooJ kak je že siva tale Luna.








Luna & Pan


KUŽEK MORA TEKAT, četudi je na ta dan že urnk garal ;)




Luna: "Maja, mi daš priboljšek, sem bila super pridna!"



Nekaj naših članov, nekateri so šli domov za veliko noč, drugi stojimo za fotoaparatom :)


Obvezna oprema, sam da baterija na postaji ne crkne ;)


Ni komentarjev:

Objavite komentar