nedelja, 12. junij 2011

Vaja MERP v Celju

Danes, 12.6.2011 smo nekateri člani našega društva pripravili prvo vajo MERP v letošnjem letu (Mobilna Enota Reševalnih Psov). Seveda smo vsi markirali, razen Miloša, ki je bil vodja delovišč. Naša Polona z Jonom pa je na vaji sodelovala kot članica MERPa. Delovišči sta bila Grad Lemberg in Vila Ružička. Pripravili smo jim skoraj identična skrivališča, kot smo jih imeli na Vaji Območne Enote 3. skupine, bolj pa so bili vodniki omeji z gibanjem. MERPovcev se je zbralo ravno za dve ekipi, ki je štela vodjo in tri vodnike s psi. Vodja ene skupine je bil Sebastjan, druge Jasna. Delali pa so pod budnim očesom Mareta, dedija in Miloša.
V gradu Lemberg so mene prvo potegnili ven, vendar zaradi organiziranosti ekipe nisem mogla gledat preostanek njihovega delaL. "Poškodovanci" smo imeli zbor zunaj gradu, na varnem mestu. Obe skupini sta s skupnim sodelovanjem uspešno našli vseh šest ponesrečencev, bili so tudi pohvaljeni s strani Mareta.

ocena dela

V Vili Ružički sem bila skrita v drugem nadstropju, na višini, družbo pa mi je delal netopir, ki je veselo frčotal nad mojo glavo - ne najbolj prijeten občutek, sploh ker je bil takooo velik. Ker pa sem vedela, da bom za pse kar težek zalogaj, sem potrpela z izbrano družbo in nestrpno čakala na psa, da me najde. Z mikrolokacijo so imeli psi kar nekaj težav, saj je moj vonj odnašalo ob nekaj metrov oddaljeni steni. Vendar so vodniki zaupali psom, se znašli in me našli. Ponovno so našli vse ponesrečence, tokrat so bili skriti le trije, ostali trije so nabirali borovnice v bližnjem gozdu.

na podstrešju z netopirjem

Spet smo se nekaj naučili od MERPovcev, saj smo lahko primerjali naše delo iz vaje Območne Enote, z njihovim. Vsekakor se pozna, da so vodniki izkušenejši, naši psi pa jim že dihajo za ovratnik ;) 

2 komentarja:

  1. Dobra si, da si mirno prenesla družno netopirja! :) Mene bi kap :P :P :P

    OdgovoriIzbriši
  2. Je bilo tudi meni kar grozno, sploh ko je parkrat letel tik pod mano. Potem je najbolje, da si zatisneš oči in ušesa, pa je ;) !!

    OdgovoriIzbriši