torek, 28. junij 2011

Trening v Astri

Včeraj smo spet šli na trening drugamJ... ruševina Astra na Ljubljanskem Bežigradu je bila v planu že davnega meseca februarja, vendar smo takrat raje šli v Tiso zaradi bližajočega Državnega prvenstva in ostruškov. Tokrat pa nam je le uspelo priti še do Astre. "Ruševina" ni bila ne vem kako opevana s strani Ljubljančanov, pa jo bomo opeli mi Celjani. Ruševinca je za prste obliznitJ!! Potrenirati se da res marsikaj, sploh nekatere stvari, ki jih na naših domačih ruševinah primanjkuje. To, da je fejst umazana še opazili nismo in definitivnio se bomo kmalu spet vrnili.

Od zunaj ruševina ne obeta veliko...


Vhod vanjo je že malo bolj razburljiv...


Notranjost pa sladka, kot moja čokoladkaJCelotno ruševino z grobovi, nam je razkril Luigi iz DVRPS Ljubljana, za kar se mu še tu enkrat zahvaljujem(o)!!


Naredili smo dve runde, več smo si prihranili za naslednjič. Najprej sva z Luno naredili iskanje na dolžino, v trdo temo, potem pa motivacijo naprej po hodniku, marker pa je bil pokrit z ?!?. Oboje je izpeljala super fajn. Čeprav sem-trapa jaz, vmes mislila, da Luna "lažno" nakazuje. Oba skrivališča sta bila dokaj blizu in ko sem slišala drug lajež, sem mislila, da spet laja tam, kjer je bil skrit marker v prvo, pa seveda ni.
V naslednji rundi je iskala markerja v ležeči omari, na "višini" (prva slika levo), med iskanjem je še zelo lepo pregledala kup neprijetnega materiala (slika desno) in širšo okolico, dokler ni v nos dobila markerja in ga lepo oblajala. Za mikrolokacijo sva nato naredili še motivacijo v omarice (spodnja slika levo). Spet oboje fajn. Za piko na i pa sva se sprehodile po strmih železnih stopnicah (spodnja slika desno). Brez problemov je opravila z njimi. Bravo pes!!




Namesto domov, smo se iz Astre odpravile na poligon KD Ljubljana, na kratek čvek in zaslužen radlerJ.

Ni komentarjev:

Objavite komentar