sobota, 4. junij 2011

Vaja Območne Enote 3. skupine

Kot nam je naš predsednik obljubil, nas je v petek, 3.6.2011 čakala še ena vajaJ. Imeli smo vajo Območne enote - Štajerska, Koroška, Dolenjska, Posavje, Zasavje in Pomurje. Sklic je bil izveden tudi preko pozivnika, ki pa kar ni hotel utihniti (zvonil mi je cca 9x v dveh dneh). 
Kraja iskanja sta bila dva - Grad Lemberg (med Vojnikom in Dobrno) in Vila Ružička v Dobrni. Obetala se nam je res super vajaJ. Žal le udeležencev ni bilo veliko. Iskali smo Cvetka & Flika, Teja & Tayos, Eva & Hill, Tamara & Tia ter mi2. Pridni markerji pa so bili Majdi, Eva H., Anita, Srečko, Sebastijan, Dušan, Marko, Miloš pa je ponovno prevzel vlogo vodje delovišč in "baze".


GRAD LEMBERG
vsemogočni Grad Lemberg


Ob 17 uri smo imeli zbor pred gradom v Lembergu. Grad je v privatni lasti in je v fazi obnavljanja. Ker je šlo za veliko območje iskanja, smo bile vse v isti skupini. Teja je bila določena za vodjo. Naročeno nam je bilo, da ne smemo vstopiti v notranjost objektov gradu, lahko pa se sprehajamo po dolgem odprtem hodniku. Ko smo se skupaj s privezanimi psi sprehodile in si ogledale stanje "ruševine", je Teja že sproti predlagala, kdo bo preiskal kateri del gradu.

združene Dolenjke in Štajerke

Nama je bil dodeljen severni najnižji del objekta, kjer se je lahko prišlo do nekaterih kletnih prostorov. Luno sem poslala v desni del, v nekakšen stolp, v trdo temo. Ker nisem smela notri sem le poslušala kaj se dogaja. Kmalu je začela cviliti in posumila sem, da je blizu markerja. Sledil je ne najbolj prepričljiv lajež. Zanimivo je bilo, da je bil marker v trdi temi, na tleh in odprt, Luna pa je njegov vonj lovila po zidovih kleti. Nato jo pošljem še v drug kletni prostor in Luna spet začne kmalu lajati - marker je bil na kamniti okenski polici. Ker so bili kletni prostori v najinem dometu pregledani, sva se vrnili do odprtega hodnika in "baze". Na hodniku sem dala Luno počivat.

Luna na počitku med iskanjem

Del gradu je bil ne dostopen za psa, pa je Tamara dala Tio na ruffwearovo oprsnico in jo dvignila na višji del. V tistem delu gradu sta našli enega markerja. Vmes so tudi ostali potegnili ven kar nekaj markerjev. Eva mi je namignila, naj greva z Luno pregledat en del gradu, kjer se je Hill sumljivo dvigoval po deskah. Tudi Luna se je, iskala je dostop na višino, vmes je tudi zacvilila. Nisem je ne vem kako silila z najdbo (da je ne bi od nje izsilila), pa sva obvestili o tem vodjo, da je še ona poslala psa tja. Tayos se je malo namučil, naposled pa zalajal in nakazal markerja na višini. Seveda me je na koncu firbec matral, kje je bil - bil je na višini okrog 2,7 m in skrit še za deskami ob oknu. Kar težko, za mladega psa.
Zunaj smo imele 7 pogrešanih oseb, vendar nismo bile sigurne, če so vsi zunaj. Pa je Cvetka poslala Fliko še na en težko dostopen del, da smo se prepričale, da tudi tam ni nikogar in po cca 30 mintah zaključile z iskanjem.
Nikogar nismo izpustile, bravo zveri in mi!

brez vas, ne bi bilo nas

VILA RUŽIČKA
Po 30 minutni pavzi smo se napotili še proti drugemu delovišču, Vili Ružički v Dobrni. Ker je šlo za manjši objekt smo tokrat skupaj iskale Tamara & Tia, Eva & Hill ter mi2 (MY DREAM TEAM za iskanje v trojkah J). Tamara je bila vodja skupine.

del Vile Ružičke

Od Miloša smo dobili napotke, da se preiskuje vilo, manjši objekt od vili, ter okolico (cca 5 m od roba zgradb). V notranjost vodniki nismo smeli. Da smo dobile predstavo o iskanem območju smo se s privezanimi psi sprehodile ob vili. Ko smo prišle ob levi rob vile, nam je bilo jasno kako veliko je območje. Nesmiselno bi bilo skupaj hoditi okoli celega objekta s porušenimi prizidki, če lahko ta čas že en pes išče.

napotki

Tamara se je odločila, da gresta Eva & Hill ob zelo zaraščeni vili, Tamara & Tia sta pregledali tisti objekt ob vili, mi2 pa sva se podali v vilo. V 3 minutah smo ven potegnile 3 markerje. Vsak pes svojegaJ. Ker v tem času Eva & Hill še nista prišli okoli vile, sta nadaljevala z njuno taktiko, mi2 s Tamaro pa sva se zamenjali. Luna je bila odpeta in preden sva prišli do objekta, je potegnila z nosom gor, daleč stran v gozd in začne na polno lajati. "Fak!" si mislim, to ni iskano območje, "a laja na gobarja, otroka ki lula,...??" Ko hodim proti laježu, javim Tamari po postaji: "TAMARA, LUNA JE POTEGNILA V GOZD IN LAJA, NE VEM KAJ JE!!". In ko pridem do nje, laja med našima Srečkotom in Anito, najprej enemu na uho, potem drugemu. Povesta mi, da sta v bistvu sprehajalca, sam ko sta vidla Luno prihajati proti njima, sta počepnila, hahahahaha kira fora. Javim Tamari, da sem našla zaljubljen par, ki nista markerja. Najbrž mi ni potrebno posebej poudarjati, da so se v bazi smejali, jaz pa tudi. Bravo Luna! Tamara mi je naročila, naj ju kljub temu pripeljem v bazo.
Vmes je Hill našel še enega markerja, mi2 pa sva šli pregledovati objekt ob vili. Objekt je dobro pregledala in vrnili sva se v bazo. Luno sem dala počivat, nato pa sem jo še 1x  poslala v vilo. Tamara je imela na sumu, da bi lahko bil kak marker še nekje v višjih nadstropjih vile. Naši psi so lepo pregledali pritličje, šli so tudi v prvo in drugo nadstropje, Tia je nekje cvilila. Proti koncu smo lahko šle do prvega podesta stopnic in pošiljale pse proti vrhu - vsakega posebej. Najdbe ni bilo. Odločile smo se, da po slabih 30 minutah zaključimo z iskanjem in pošljemo za nami še eno ekipo.
Izkazalo se je, da smo spustile enega markerja, ki je bil v najvišjem nadstropju, v nadstrešnem delu (na višini okrog 2,5 m). Marker je povedal, da je le Tia bila spodaj in cvilila, vendar ni mogla locirat vonja. Težko je bilo, ni kaj. Kljub ne najdenemu smo bile zelo zadovoljne z našim delom, kakor tudi z našimi "border labiji" J.

DREAM TEAM ♥ ♥


Hvala vsem, ki ste bili zasluženi za tole vajo, res je bila super, uživali smo tako mi, kot psi!! Najbolj všeč pa mi je bilo na tehleh dveh vajah, da je lahko vsak pes našel pogrešanega, saj so se naši res potrudili, da je bilo skritih čim več markerjev.



Ni komentarjev:

Objavite komentar