torek, 6. julij 2010

Rojstni dan


Luna danes praznuje svoj 2. rojstni dan!! Hvala ti, ker me že skoraj 2 leti vsak dan nasmejiš s svojimi vragolijami in neizmerno ljubeznijo. Si moja najboljša prijateljica, zvesta, ljubezniva, moja sladka, navihana čokolada. Vse najboljše in bodi še naprej tak fajn pes, ki osrečuje mene in mnoge druge:)! Predvsem pa bodi zdrava!!!

6 komentarjev:

  1. Še tukaj: VSE NAJBOLJŠE LUNICA!
    Želim vama, da bi še naprej tako pridno trenirali, zraven seveda maksimalno uživali in da vama novih izzivov nikoli ne bi zmanjkalo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Oho, Luna!!!! Vse najboljše!!! Pa naj ti Ana kakšno kost kupi.

    lp Darja

    OdgovoriIzbriši
  3. Luna, vse najboljše!!
    Da boš še dolga leta razveseljevala Ano ter seveda vse nas okoli sebe, ter seveda poleg tega požela še veliko uspehov!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala punce!!

    Luna pa se seveda najbolj zahvaljuje Tamari za taaaaakooo slastno torto, ki jo je zmanjkalo v sekundi:)!

    OdgovoriIzbriši
  5. Kje se je pa moj komentar izgubil?? :( Še enkrat Lunica naša vse najboljše ti želiva midve s Xano :)**

    OdgovoriIzbriši