torek, 13. julij 2010

Uživancija

             
Najbrž si bo kdo mislil, da sem malo čez les, da na morju pišem blog. A če vstaneš ob 6h, greš s psom na kratek sprehod po obali, ob 7h goniš v 12% klanc, ob 9h pa se že namakaš v ravno prav hladnem morju,... potem si lahko v bližnjem kafiču privoščim še malo surfanja po netu (da ne bo samo v vodi)! Pač rada pišem blog, pa čeprav ga mogoče berejo le nekateri (za tri cvetke marjetke vem, da ga redno berejo:D).

Uglaunem, tri adijo že uživa na polno v vseh čarih morja, ki si ga aktivno pričaramo. Luna nadvse uživa v vodi. Zaradi popite slane vode malo driska, a ni hudo! Zdaj je ugotovila, da ji je najboljša igrača v vodi moj ali Tomažev crocs (bog si ga vedi zakaj). Plava ko kaka norka, čez valove, da ga ujame in prinese na obalo. Ko sem se jaz delala da se utapljam, pa ni prišla do mene, hihi. Malo je bila vznemirjena, sam za mano se pa ni pognala. Le zakaj bi se, ko pa ni bilo žogice, crocsa ali račke.


            
Imeli pa smo bližnje srečanje z živimi in tapravimi račkami. Ko smo popoldne malo poležvali pred avtodomom, gredo čisto mimo mama raca in pet malih račk za njo. Luna se požene za njimi, a jih je le ovohavala. Mama raca je zbežala pod teraso, male račke pa so bile bolj počasne, pa še obotavljale so se pri preskoku čez teraso. Lepo, da jih Luna ni scotala. Najbrž zato, ker so bile zelo počasne, pa še jaz sem jo z besedami ustavila. Zdaj vidim, da gre Luna doma za racami samo zato, ker se premikajo, ko so pri miru, ji niso tako zanimive. Lovski nagon pač:)! Kaj pa počno race ob morju in v morju.. hmm le kdo bi vedel!


                    



5 komentarjev:

  1. No med tistimi cvetkami, ki rade berejo tvoj blog sem tudi js ( in Xana seveda) :)) Vidim da uživate sto na uro in da Luni dogaja na polno. Mi v Celju vas pogrešamo :=) Za račke pa ful lepo da jih ni mela Luna za večerjo:)) Drugače pa Xana to "perjat" isto lovi dokler so aktivne..ko so namiru niso niti približno zanimive :)))) Lepo se mejte, polubčkaj Luno v najinem imenu in se vidimo :)čaoo

    OdgovoriIzbriši
  2. Kak sn vam fauš! ;))
    Sam to je res vedno zanimiv - se trudiš da boš izbral psu igračo ki mu bo zanimiva in da bo še nekaj časa zdržala, po možnosti moraš odšteti kar nekaj evrčkov, na koncu si pa vedno sami izberejo nekaj kar jim je ful zanimivo, pa sploh ni igrača. Sam spomni se Lune in bučke, zdaj je pa že crocs :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Neda, tri cvetke marjetke ste itak ti, Eva in Tamara:)!!
    Tomaž pravi, da naj ji kupim kr nove crocse, da bo imela svoje. sam so mal dragi, hihi! bojo najini zaenkrat dobri. za žogo sploh ne gre več v vodo, sam za crocs, smešni so naši pjesi ja:)!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hehe škoda ker je Luna že mela roj.dan, drugače bi ji lahko crocse kupli :)) Jih dobi ob naslednji priliki :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Neda sam origanalni crocsi so malo predragi, za psa, hihi! bo mogoče dobila ponaredke;)!

    OdgovoriIzbriši