nedelja, 9. januar 2011

Ljubljančani na gostovanju

                      Chen                                                    Capa

                     Hera                                          Sila z vetrom v laseh

Danes se je peščica članov KD Ljubljana odločila, da gredo na trening drugam... k nam:). V Začret in kasneje še na naš poligon so prišli Lidija s Chen, Kaja s Silo in Hero, Mateja s Capo ter Žiga z Belo - žal Bele nisem slikala, ker je ravno takrat iskala:(. 


Celjani, pa ne bi bili Celjani, če nas na trening ne bi prišlo kar lepo število. Prišli smo: Eva s Hillom, Tamara s Tio, Anita s Tajem, Darja z Bono, Aljaž s Chakom, Niki s Chasom, Jure z Mekijem, Žiga z Gino ter mi2. Ker nas je bilo veliko, smo se razdelili v dve skupini. Celjani smo delali na kupih zunaj, Ljubljančani pa v notranjosti ruševine. Vmes smo jim šli pomagat markirat. Jaz sem, žal samo 1x markirala Sili:).


Z Luno sva po dolgem času spet delali na kupih. Za prvo rundo sem se odločila, da bo kar motivacija na kar fejst zaprt grob. Markerja sem prosila, naj Luno med njenim laježem hvali, da bi baba še z večjim veseljem lajala na zaprt grob, pa se je izkazalo, da jo to še bolj vzpodbudi za kopanje in željo po tem, da pride do markerja. Pa je punca premaknila nekaj desk in "cigle", da je smuknila v grob k markerju. Le kdo bi ji zameril;)!




Ker pa so naši psi pravi piflarji, kar se grobov tiče na teh kupih, sem v naslednji rundi skrila markerja na desni del, že izven kupov, v goščavo. Pa je Luna po piflarsko prešnofkala vsak grob, ki ga pozna, nato pa jo je vonj le ponesel stran od kupov, kjer je bil marker. Sledila je še motivacija na drugo stran, spet izven kupov, v goščavo. BP!!



Žal sem po dveh urah in pol treniranja in markiranja morala domov (družinske obveznosti;)) in nisem bila bolj aktivna. Bil pa je vsekakor lep dan z vetrom obsijan;)!


4 komentarji: