sreda, 23. februar 2011

Štiri

Včeraj je Luna na treningu iskanja v Začretu prvič iskala štiri markerje, brez motivacije. Bila je zelo motivirana in brez problema je našla vse. Le ti so bili posajeni na različnih koncih ruševine, bili so odprti. Pri dveh je dobila froliko, pri drugih dveh pa igračo. Tako sem naredila, da je bilo malo drugače in da nisem izgubljala preveč časa z igro, menjavo,... Naključje je hotelo, da je najprej dobila froliko, potem igračo, pa froliko in na koncu spet igračo. Super je tole izpadlo. Veselilo me je, da bi iskala še petega, če bi bilo potrebnoJ.

V naslednji rundi sem se odločila, da bova delali v tunelu, malo bolj težko situacijo, z motivacijo. Luna v temi namreč začne lajati, ko se zaleti v markerja. Pa sem želela, da je marker v temi malo zaprt, da ne more priti v neposreden stik z njim. Marker je na koncu tunela šel v še en manjši hodnik, vhod vanj pa smo zaprli s paleto. Ker je bilo nekaterim psom, ki so delali pred Luno kar težko, sem se odločila, da ji zadevo še malo olajšam s prižgano čelko, ki pa ni direktno osvetljevala palete. Dobro je naredila, povzpela se je na paleto in lajala proti markerju. Sledil je le še pobeg in oblajanje.
V enem izmed prihodnjih treningov v Začretu pa ji bom pripravila podobno situacijo, vendar brez čelkeJ.

2 komentarja:

  1. ... važno je kako predstaviš psu iskanje večih oseb... če to razume kot 4x, 5x... iskanje ene osebe, potem po mojih izkušnjah ni problema... vsaka najdena oseba je zaključena celotna in pač zgodba se nadaljuje x krat...
    lepo da vama gre tako super!
    LP K

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, Katja!
    Jaz ji po najdenem rečem "še enga mava" ali pa "kje so barabe" - RITUALi in ona ve, da je treba še iskat:)

    OdgovoriIzbriši