torek, 15. februar 2011

Vaja v Gotenici

Minuli vikend je v Gotenici potekla dvodnevna vaja Območnih enot. V Gotenici so bili tudi vodniki začetniki, ki so imeli orientacijo in topografijo. Na vajo pa so prav tako bili povabljeni perspektivni mladeniči in mladenke s svojimi psi, ki še nimajo izpitov. 

Mi2 sva žal sodelovali le v nedeljo. V nezasneženo Gotenico sva se iz Celja odpravili v soboto, 12.2. ob 20 uri. Lunino veselje ob mojem prihodu ponjo je bilo neizmerno, vendar ni trajalo dolgo, saj sva morali hitro na pot, da ne bi zamudili tradicionalnega Goteniškega žura. Zdenka (kot imenujem garmin) je v Celju napovedala čas prihoda na cilj za ob 21:48h in prav je imela. Malo bolj sem divjala po AC, da je bilo še nekaj časa za Mcdonalds na Rudniku in prihod v Gotenico je bil ob predvideni uri. V Gotenici me je takoj pri rampi prevzel ne prav prijazen policist, ki se je penil in penil, kaj počnem tam in zakaj sem prišla v soboto, ne petek... kr neki... je pač moral pokazati svoj policijski ego. Ampak na koncu je bilo vse dobro. V bifeju se je ravno zaključilo druženje in sledil je žur v hiški številka 5. Borovničke so dobro stekle, vendar v meji normale, da ne bo pomote. Bilo je veselo, vihravo, zabavno,... med drugim sem slišala zanimivo "štorijo" o Snoopyu... še vedno se nasmejim, ko se spomnim nanjo, ane KDRP Celje?!!


V nedeljo je po jutranjemu sprehajanju psov in zajtrku, sledil zbor na parkirišču malo pred 8 uro. Dodeljena sem bila 4. skupini, katere vodja je bil Sebastjan Leban, poleg naju pa smo skupino sestavljali še Polona z Jonom, Cvetka s Fliko, Katja s Tiko, Tilen s Kali ter Primož z Elektro. Ker so se morala delovišča še pripraviti  - potrebno je bilo skriti markerje, vodje skupin so morali dobiti dodatna navodila, je naša skupina na začetek simulacije iskalne akcije počakala v bifeju. 
Nato pa klic in čakalo nas je iskanje v gozdu, v strelcih. Od prejšnje vaje v Gotenici mi je bilo poznano kaj bomo počeli in kako pripraviti Luno na ta podvig. Vodja tega delovišča je bil Vozek, ki je Sebastjanu podal navodila in informacije za iskanje. Iskali smo dva pogrešana. Razdelili smo se v strelce; na moji levi sta bili Katja s Tiko, na moji desni pa Primož z Elektro. Katja je bila na skrajnem levem območju iskanja, v bližini ceste. Luno sem spustila iz oprsnice, brez povelja "išči". Dobro je delala. Potem pa kaj kmalu, ko smo prehodili cca 100 m, mi Katja samo reče: "Ana!". Najprej sem pomislila, da sta Tika in Luna preblizu, ampak takoj za tem se je slišal Lunin odločen lajež. Takoj mi je bilo jasno, kaj je imela Katja v mislih - videla je markerja. Stečem do Lune in ta še vedno vztrajno laja na markerja, ki je bila naša Iva. Potegnem igračo iz nahrbtnika, da jo je nagradila in se poigrala z njo. Najbrž mi ni potrebno posebej poudarjati, da sem bila ful vesela, da je Luna našla markerja. Sva pa seveda imeli srečo, da je bil v najini "špuri". Žal mi postaja ni delala, da bi Sebastjana obvestila o najdbi, tako, da sem prosila Katjo, da to stori v mojem imenu. Sebastjan je prišel do nas in  peljal markerja na varno (da nam ne bi slučajno odtaval). Potem smo šli naprej iskat. V prvo žal nismo našli drugega markerja, za katerega se je izkazalo da je bil izven iskanega območja. Nauk za naslednjič - potrebno je preiskati tudi okolico iskanega območja! Pa sta ga poiskala Tilen s Kali, izkazalo se je, da je bil 100 m izven iskanega območja. Najdbo je potrdila tudi Tika.
Sledil je povratek nazaj v bazo in čakanje na naslednji klic.


Kmalu smo bili spet pozvani, da preiščemo območje gozda, kjer je bil vodja delovišča Grozdan. Izgubila naj bi se dva pijančka, kasneje se je izkazalo, da je bil pogrešan le eden. Tudi tokrat smo naredili podobno napako kot prvič. Marker je spet bil skrit malo ven iz iskanega območja, čisto na začetku, pa smo ga zgrešili - pse v tistem delu še izpustili nismo. Sicer smo bili lepo razporejeni v strelce in bili zelo usklajeni, sigurno ne bi nikogar izpustili, če bi bil pogrešanec tam, kjer smo ga iskali.

Sledil je povratek v bazo, analiza dela vseh skupin, kosilo in povratek domov. Tokrat ni bilo volje, da bi potrenirali še kako iskanje v "ruševini"... pa naslednjičJ.

6 komentarjev:

  1. hahahahaha, Snoopy-to je bila zmaga leta!!!! :)
    Tamara Jager iz Kinološkega društva Snoopy se s psičko Tio prijavljam....:))))))

    OdgovoriIzbriši
  2. hehehehehehehehe, kdo bi nas pa resno jemal :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, ampak mel bi pa še pižame, spodnje perilo, lončke, in še in še z logom :)

    OdgovoriIzbriši
  4. hehe, res ne bi imeli problemov z logoti:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Snoopy, hahaha :))
    Pa tudi maskoto bi lahko imeli!

    OdgovoriIzbriši
  6. uuuuuuuu, marsikaj bi lahko imeli... še zvezke;)!

    OdgovoriIzbriši