torek, 10. april 2012

Državno prvenstvo Reševalnih psov

Minuli vikend je v Postojni (Pivki) potekalo 4. Odprto Državno prvenstvo Slovenije in IRO izpiti, v organizaciji KVRP Postojna. Z Luno se tega tekmovanja-izpitov nisva udeležili, me pa veselijo boljši rezultati od lanskega leta - veliko več pozitivnih parov tako v gozdu, kot v ruševini. Predvsem pa me veselijo rezultati iz iskanja v gozdu, kjer sta bila na stopničkah kar dva labijaJ. Čestitke vsem uspešnim!!

Ker sem sama dobivala kar nekaj vprašanj, zakaj naju ni tam ... preprosto, ker ne bi rada da mi pes (mogoče spet) obcvili markerja v ruševin. Državno prvenstvo bo pa itak tudi naslednje leto in še naslednje,... Iskanja v gozdu pa letos nisva veliko trenirali. Sicer se bo pa potrebno malo bolj pripraviti na taktike iskanja v gozdu. Jaz do sedaj še pomislila nisem, da bi hodila po robovih iskanega območja, kakor to dopušča nov pravilnik in možno, da je zaradi konfiguracije ter poraščenosti terena in vetrovnih razmer, to edina (uspešna) možnost. Jaz bi kar šla na reveiranje po sredini, to smo itak največ treniraliJ.

Ni komentarjev:

Objavite komentar