torek, 24. april 2012

Vaja Tržič

V soboto, 21.4.2012 smo imeli člani ERPS vajo v Tržiču, katere se je udeležilo nekaj več kot 100 vodnikov s psi ali brez (organizatorji, vodje delovišč, markerji,...). Doletela me je ta čast, da sem bila vodja ene od skupin. Ojej, kr grozen občutek, sploh ker so bili v skupini bolj izkušeni od mene. Pa dobro, sprejela sem dodeljeno vlogo, hvala Evi in Blažu za pomoč.


Vaja je bila zelo dobro zasnovana, samo jaz sem imela nekaj tehničnih težav sama s sabo, hihi -  imeti psa, postajo za javljenje (na začetku sem jo preklapljala iz frekvence naše skupine, na frekvenco baze), cel poklc listov z navodili o iskanih območjih, karte (v merilu 1:5.000 ter Ortofoto posnetek za vsako delovišče), GPS,... uglaunem vsega i svašta, malo preveč zame. Potem še odločati o taktiki iskanja, razporejanje v strelce,... Ampak je šlo, saj smo bili fajn skupina. Blaž je prevzel orientacijski del, jaz sem samo sledila na svojem GPSu, kje smo in kam gremo. V skupini smo bili štirje z narejenimi izpiti in trije začetniki. Na vsakem delovišču smo se razvrstili v strelce, tudi na enem, kjer naj to ne bi bilo potrebno. Vedno je bil med dvema izkušenima, en začetnik. Mislim, da smo ubrali dobro taktiko, našli nismo le enega ponesrečenca, ki po naši presoji ni bil v iskanem območju. Vmes smo si vzeli čas tudi za malico in en krajši trening iskanja v gozdu - kar si je vsak posameznik zaželel. Na enem od delovišč je bilo potrebno izvajati prvo pomoč psu, žal smo morali oskrbeti psičko v naši skupini, ki se je malo porezala (po scenariju bi naj oskrbeli namišljeno poškodovanega psa), potem pa poiskali še njegovo lasnico.



Eno od delovišč - opis iz "poklca listov":
Delovišče 6: Podbreška
Dostop: Direktno nasproti delovišča Zvičanska gmajna.
Parkira se na začetku Podbreške gmajne za tablo "Občina Naklo" in ob robu travnika s psi na povodcih do izhodišča (T2), ki je označen tudi na GPS, nato sledite poti (po jarku).
Predpostavka: Gobar je šel po gobe in ga ni nazaj, vedno se je držal levo od poti po robu, obvezno je pogledal proti Triglavu.
Iskanje: levo od "tracka" oziroma poti, ki vodi po robu (na desni strani se teren spuša) do prihoda na kamionsko cesto (T4). Območje je dolgo cca 800 m, široko do 100 m. Na vrhu poseke (za gostim gozdom T3) na zahodni strani locirajte Triglav in izmerite azimut (čim več vodnikov) ter sporočite v štab. Nato nadaljujte z iskanjem.

Ni da ni, vaja je bila res super. Sploh zaradi navodil o iskanju, skritih markerji-na vsakem delovišču je bil skrit vsaj eden, kartah in točkah v GPSih. Jaz pa sem doživela še krst, kot vodja skupine.

2 komentarja:

  1. Ana super si se odrezala kot vodja skupine! :) Je pa res težko usklajevati vse stvari, ampak ti je fajn uspevalo! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ahja, sem bolj kritična do sebe, tak da bi lahko bilo bolje, samo za prvič je že moralo biti OK. Res je bilo vse težko usklajevati, ampak je nekako šlo. Sem pa prvič na kaki vaji upala, da ne bo Luna koga našla, ker pol bi bilo pa res preveč vsega, hihi

    OdgovoriIzbriši