četrtek, 14. junij 2012

Heeling *1*

Ker tu pa tam rada preizkušam kaj novega z Luno, sploh kar se tiče "shapinga", sem se odločila, da se preizkusiva v "Heelingu" po metodi Silvie Trkman (LoLaBu LandExperience - KLIK). Predvsem bi rada na ta način popravila obrate, pa desne ovinke, pri prosti vodljivosti, kjer mi Luna ponavadi malo odtava. Bomo videli kako nama bo šlo, vsekakor je to dobra vaja za koordinacijo zadnjih nog. 

Mi dve sva še v začetni fazi: 


Približno takole pa bi naj izgledali koraki, "step by step" KLIK.

Zaenkrat se Luna dobro vrti le v eni smeri, tako da bova zdaj delali na tem, da bo vrtalka še v drugi smeri. Sicer je bilo najtežje, da je naredila več kot četrtino kroga, saj me hoče ves čas gledati. Nakar sem začela klikati tudi takrat, ko je glavo obrnila stran od mene - ko je šel kak mimoidoči mimo hiše ali so sosedovi psi lajali in je obračala glavo proti izvoru zvoka, potem je steklo. Če ji s prstom kažem, ali če se jaz obračam naredi vse brez problema, ampak hočem, da sama skapira, kaj mora početi. Tako pač "shapava" in je nadvse zabavno, samo potrpljenje moraš imeti, ker včasih pač traja, da pes skapira, kaj želiš od njega, ampak se splača.

2 komentarja:

  1. Je res zabavno učiti poleg po tej metodi, je pa kar dolgotrajno. Bomo videli, kako nama bo uspevalo še naprej =)

    OdgovoriIzbriši