ponedeljek, 18. junij 2012

RH-T/B :)))

Jeeeeeeeeeej!! V soboto, 16.6.2012 je končno padel tudi Bajcerjev mlin in tako sva z Luno uspešno opravili izpit R2 :) :) :) !! It feels goooood!!

Ker sem se držala reka: "Sreča spremlja pogumne", sem se odločila, da greva v Zagorje opravljati izpit, navkljub temu, da z Bajcarjem nisva nikoli imeli sreče. 


ISKANJE 
Iskanje sva imeli zjutraj, peti po vrsti. Po prijavi sodniku in spraševanju vodje delovišča, naju je čakalo kar napeto in zanimivo iskanje...



Na moje začudenje (glede novega pravilnika), mi ni bilo potrebno povedati taktike iskanja. Sama sem imela v glavi pripravljena dva scenarija - možnost poplave zaradi morebitnega zasutja struge potoka z ruševinami mlina in možnost zemeljskega plazu v zaledju mlina, ter temu primerno taktiko. No, od tega ni bilo nič. Bila pa sem zelo omejena z gibanjem, saj sem lahko stala le pred obokom mlina. Tako sem le spustila Luno, da opravi svoje. Najprej je zavila v hišo. Kaj kmalu se sliši Lunin prepričljiv lajež, ki me odvodi v prvo nadstropje. Luna je nakazovala zelo lepo navzgor proti luknji v stropu. Sodniku povem, da je marker v drugem nadstropju in če jo lahko pošljem gor po stopnicah. Sodnik dovoli, Luna gre gor in začne lajati daleč zadaj. Pridem gor pogledam kje je marker, ga vprašam če je vredu in odhitiva dalje. Drugega je nato našla tistega v kleti. Od njega se je kar težko ločila, ko pa ni in ni bilo nagrade. Potem jo spet pošljem od oboka in ponovno gre v hišo. Spet začne lajati nekje v hiši. Nisem bila sigurna kje v hiši laja. Lahko bi lajala na grob, kjer je bil najden prejšnji marker, ki ni bil več v grobu ali pa nekje drugje v hiši. Malo zmedena ponovno prijavim, sledim laježu, ki me privede do mesta, kjer je našla prvega markerja. Fak!! Grob je bil zaprt, je punca pač lajala na topel grob. A nama je sodnik ta lajež ocenil za lažnjaka in zaradi tega odbil 40 točk. Kako je lahko lažnjak, če je bil marker tam 2 minute nazaj, grob je pa ostal zaprt?? Ahja, ni važno, najbrž ne bi smela prijaviti (kaj pa vem?), greva dalje v lov za tretjim markerjem. Po tem je Luni kar malo padla motivacija. Ko sem jo pošiljala naprej od hiše, se je vedno vrnila levo po rovu navzdol, mimo kleti do mene. Kar naenkrat pa jo je njena firbčnost končno popeljala še naprej do zadnjih objektov, ki jih še ni preiskala in kjer je nanjo čakal marker na višini. Kot da bi se spomnila, uuuuu tam pa še nisem bila.... Po nekaj laježih prijavim in letim k njej. Jeeeej še zadnji je zunaj, bravo punca!! 

Zaradi lažnjaka sva si prislužili le 142 točk, ahja samo da je bilo iskanje za nama in da sva bili pozitivni.


POSLUŠNOST & OVIRE 
V peklenski vročini sta naju čakali okoli 12 ure še poslušnost & ovire po novem pravilniku. Luna in jaz sva imeli dobre in slabe trenutke, pa sva si prislužili 87 točk od 100 možnih. Ni slabo za prvo soočenje z novim pravilnikom, lahko pa bilo tudi mnogo bolje.

Žrebanje zaporedje vaj (FOTO: Eva)

Prosta vodljivost (FOTO: Eva)

VESELAAA TRALALAAA HOPSASAA
Vesela, da je Luna končno pokazala iz kakšnega testa je in se je najin trud poplačal!!
Vesela, da je Luna vse markerje oblajala dobro in ne obcvilila, hihi
Vesela, ker zna biti Bajcer en tak čuden gospod, kjer znajo vladati čudne razmere in je zato posledično lahko zelo težek zalogaj. Sploh ker sem ne dolgo tega markirala v Bajcerju IRO ekipam in videla kake probleme so imeli izkušenejši psi z najdbo nekaterih markerjev.
Vesela, da je Luna moj prvi pes z narejeno dvojko!!!!!!

zaslužena požrtija

12 komentarjev:

  1. Odgovori
    1. "Skrivnost uspeha v življenju ni v tem, da človek dela tisto, kar ljubi, temveč da ljubi tisto, kar dela." Winston Churchill

      Zame sta pravi zmagovalki, kapo dol! :)

      Izbriši
    2. Waaaaa super citat! Hvala =)

      Izbriši
  2. Čestitkeeee tudi tukaj! Super sta bile!! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Bravo Ana & Luna! Juhuhu! Za une pike pa... ahhh, stokrat premleta zgodba o lažnih in nelažnih... Briga te. Važno da je v žepu dvojka :) Čestitke!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala Kaja! Jaaaa itak briga me za pike, samo da je =)

    OdgovoriIzbriši
  5. Bejbe čestitke tudi od mene! Super sta pike gor ali dol! :)

    OdgovoriIzbriši