ponedeljek, 17. december 2012

Heeling *2*

Z Luno napredujeva tudi v izvajanju tega trikca Heeling is just another trick...


Ko je Luna postala odlična vrtalka v obe smeri, sem malo bolj poudarjala obrate v desno oziroma tako, da se mi zdaj lahko priključi k levi nogi. Najprej so ji bolje šli ravno obrati v obratni smeri, potem sem bolj velikodušno nagrajevala obrate, ki jo zdaj pripeljejo do moje leve noge in sedaj se, več ali manj, raje vrti v tej smeri. Potem sem dodala mene v to sliko vrtenja in takoj ko se je zaletela v mojo nogo, je bil KLIK in hrana. Takoj si je prišla gor, da je nagrajena za "BUM" ob mojo levo nogo (na desno ne delam, da ne bo zmede). In zdaj imam končno narejeno, da se zna z ritjo popraviti v osnovni položaj oziroma to še pride, saj greva "step by step". Zdaj naju čaka manjšanje objekta, kjer stoji s sprednjimi nogami, proti koncu je to še samo listek na koncu-koncu pa še ta izpuhti in je tarča le še moja noga, ne več objekt na katerem stoji.
Učenje po tej metodi je kar dolgotrajno. Začetki so res težki, saj bi te pes ves čas gledal in dela le četrtinske obrate. No, ko premaga sam sebe in ve, da mu ne boš nikamor ušel, če te za 2s nima na vidiku, je vse lažje. Ampak moraš iti po regelcih in ne spuščati kakih korakov (zato sem si tudi kupila DVD od Silve). Mislim, da bom naslednjega psa že od začetka učila osnovnega položaja in vaje poleg po tej metodi. Mi je zelo prijazna in psu je kristalno jasen pravi položaj. Največ pa mi pove Lunin rep, ko izvaja to vajo.


Ni komentarjev:

Objavite komentar