petek, 28. december 2012

Lovrenška jezera

FOTO: Maja Rokavec

FOTO: Maja Rokavec


Včeraj se nas je družba osmih kosmatincev na štirih nogah in devetih prijateljev, ki nas druži ljubezen do psov, podala na prav poseben sprehod od zasnežene Rogle do zaledenelih Lovrenških jezer na Pohorju. Lep, sončen dan, čudovita pokrajina in najboljši modeli - psi, so bili, kot naročeni, da se preizkusim v fotkanju s CANONom EOS 7D, ki ga imam na izposoji za nekaj dni (100x hvala Gašper). Na pomoč mi je priskočila še Maja Rokavec, ki mi je pomagala pri nastavitvah fotoaparata za posameze elemente... res neprecenljivo, hvala Maja za to in za fenomenalne fotografije! Jaooo že vidim, da bojo skušnjave po nakupu tega fotoaparata (pre)veeeeelike! 
Psi so nadvse uživali v norenju po snegu, mi pa smo se tudi vživeli v pravljično, zasneženo pokrajino z obilo smeha in dobre volje - v dobri družbi, drugače tako ne more biti. No ja, na momente sem se jaz malo preveč zatopila v fotkanje in potem sem sopihala za ostalimi J, kar je vidno na zgornjih dveh fotkah.

In tu je nekaj mojih fotk:

















2 komentarja: