četrtek, 31. januar 2013

Sami s sabo



Sometimes Luna is such a sweetheart and real model (↑)

But sometimes she look like gremlin (↓) Gizmo maybe? 


Povečana zgornja fotka:


Še ena NoRa, povečana:


A ni včasih fajn, ko si sam s sabo in svojim psom, ujet v svojih mislih, v naravi in tišini. No ja, najino tišino zadnje čase kar pogosto prekine moj krik veselja ob ujeti fotki, Lunin lajež, njene vragolije, skupen tek po celem snegu,... skratka fino fajn je, ko se imava sami lepo in sva obe malo nore. 
Zadnje čase pogosto fotografiram s Canonom EOS 7D, ki ga imam, na moje veselje, še vedno na izposoji. Velikokrat se na fotkanje odpravim kar sama, da v miru pofotkam Luno in mi noben ne teži, tudi ko že "stotič" laufa mimo mene, da bi jo ujela med gibanjem. Marsikdo bi ob meni izgubljal potrpljenje, ker rabim še kar nekaj poizkusov - vaje, da sem zadovoljna s fotko in potem pač traja. Bo treba nabavit še kak urnk objektiv; 70-200 mm se ne bi branila, pa bo. Fotke v gibanju so mi res najljubše, saj psi pokajo take frise med tekom, da je veselje. Se mi zdi, da so posebej psi z dol ležečimi ušesi naravnost smešni, ko jim le ta plapolajo po zraku, kot kaki propelerji. Najbrž je to tudi zato, ker ima Luna dol ušesa, hihihi. Na temle sprehodu, ki bi mu težko rekla sprehod, saj se tale travnik prehodi v slabih 15 minutah, sva z Luno preživeli debelo uro. Ampak bilo je fino fajn. Nekaj priboljškov, žogica, malo norosti in nastale so tele fotografije:



































Če klikneš na fotko, se fotka čudežno poveča (ne vem, če ste to že ugotoviliJJJ)!!


2 komentarja: