ponedeljek, 8. julij 2013

Vaja ERP KDRP Celje




V petek, 5. julija 2013 je naše društvo organiziralo vajo v opuščenih objektih v bližini Gostišča Cizej pri Veliki Pirešici, ki je bila namenjnena vsem našim članom z opravljenimi izpiti R1 in R2. Ostali naši člani so pridno pomagali pri izvedbi same vaje. Na vaji sta v senčki pridno čakali na svoji mami tudi dojenčici Evelin od Tamare in Maša od Maje, pa naj še kdo reče, da mlade mamice ne morejo biti aktivneJ!

Vaja je bila res odlična, saj smo posamično s svojimi psi iskali na nepoznani "ruševini" z neznanim številom pogrešanih oseb, v dveh večjih objektih (v dveh etažah) in dveh manjših. Pred začetkom iskanja smo si morali narediti skico iskanega območjaTako smo lahko preden smo začeli iskati s psi, obhodili vse objekte, preverili vhode vanj in si naredili skico le teh. Na skico je bilo potrebno zapisovati kje in kdaj so bili markerji najdeni. Med iskanjem nas je spremljal eden od naših, ki je bil tam v primeru "resne nasreče" - javil si mu najdbo, on pa je skrbel, da če bi se kaj zgodilo, bi on vedel, kje smo in to javil naprej. Poskrbeli so tudi za veliko motenja nas vodnikov. Ampak če zaupaš svojemu psu, stvar niti ni tako motena. Poleg treh iskanih oseb, sva imeli z Luno skriti še dve namišljeni osebi oziroma dve čeladi. Ena namišljena oseba je bila na kozolcu. Jaz sem bila prepričana, da oseba tam je, vendar Luna ni dobila v nos popolnoma nič. Mislila sem, da pač preveč piha, da bi Luna to osebo lahko dobila v nos, pa je niti nisem forsirala. Na koncu sem rekla, naj še z drugim psom preverijo kozolec, da sicer Luna ne kaže kakega znaka, da bi bilo tam kaj živega. No imeli sva prav, na kozolcu je bila le čelada. Druga čelada je bila tako nastavljena, da sem vedela, da pod njo ni človeška glava, vendar je Luna v njeni bližini začela lajati. Ojej! Vendar sem bila 99% da moj pes ne laja na lutke in podobe, če zraven ni pravega vonja, tako sem najdbo ne najbolj prepričljivo prijavila in meter stran od namišljene osebe je bil res marker. Našli sva vse tri pogrešane osebe, Luna je delala super, jaz pa sem spet bila v zanimivi situaciji.


FOTO: Miloš Kužner


Čakajoč na Lunin lajež (FOTO: Miloš Kužner)


Nadjba markerja in zapis na skico (FOTO: Miloš Kužner).


Še v bajtico (FOTO: Miloš Kužner).


Emm, a sem vse zapisala? (FOTO: Miloš Kužner)


Še en marker zunaj, spet je treba najdbo zapisati in vstaviti v skico (FOTO: Miloš Kužner)


Uuu tam je čelada, pes pa laja?! (FOTO: Miloš Kužner)


Otežen dostop do dil (FOTO: Miloš Kužner).


Druženje markerjev in delavčkov.


Piknik na koncu vaje



Ni komentarjev:

Objavite komentar