četrtek, 28. oktober 2010

Dodaten trening IPO


Kot je že Tamara v svojem blogu (klik) napisala, smo se včeraj dobile tri cvetke marjetke, da naredimo izpitno situacijo predvsem za nas in seveda naše kosmatince v gozdu. Kasneje so se nam pridružili še Mojca, Polona in Tomi. Trening je bil namenjen le tistim, ki gremo naslednji vikend na IPO izpite, Tamara pa je prevzela vlogo sodnice. Zelo skrbno smo si postavile "progo", saj nas na izpitu ne sme nič presenetiti! Na trening sem prinesla kar merilno kolo, da smo točno namerile 200 m dolžine iskanja (vmes smo postavile 50 m oznake), pa tudi levo in desno od potke smo si na nekaterih mestih označile 50 m. Na treningu ponavadi merimo s koraki, a so le ti zelo varljivi. Smo ugotovile, da je 200 m res dauč, pa tudi 50 m stran od potke ni ravno 50-60 korakov. No, odvisno čigavih;)! Kot že rečeno je Tamara prevzela vlogo sodnice in svojo vlogo je več kot odlično opravila.


Naj že na začetku omenim, da je Luna našla oba markerja, ji je pa motivacija po 120  m iskanja kar malo padla, vendar je šla. Tudi jaz sem delala napake, hvala sodnici in Evi, ki sta me na koncu opozorili na vse moje napake!! Prvi marker je bil od izhodišča oddaljen okoli 60 m, na levi strani. Dobro ga je oblajala, ko sem jaz prišla zraven, je bila nagrajena. Pri njem je dobila hrano (posušeno ribo waldi), predvsem zato, da nisva časa zgubljali z igro, saj je sodnica merila čas. Nagrado pa je vendarle dobila, šoki brez nagrajevanja so samo na izpitih. Proti koncu sem jo vedno manj usmerjala, saj je šla po svoje, pa je po 10 minutah našla še drugega markerja, ki je bil od izhodišča oddaljen okoli 150 m, na desni strani. Malo slabše ga je oblajala, kot prvega, saj je ta čas ogromno tekla, vendar sem zadovoljna. Pri zadnjem je bila nagrajena z igračo in dolgo igro, sledil pa je tudi pobeg z veliko motivacije, potem pa igraa.
Upam, da bom na izpitu upoštevala opombe sodnice in Eve in da bom Luni v čim večjo pomoč. Tale trening je res bil odličen, vem na čem sva in na kaj vse moram biti jaz pozorna. Hvala vsem, ki ste prišli na trening, res je bil super in zelo kvaliteten!!
Danes pa sva z Evo šli še v Logatec potrenirat ovire, naredili sva tudi iskanje v gozdu, kjer bo izpit... več o tem pa jutri:)!


2 komentarja:

  1. Ana ko berem tvoje zapise se spomnem svojih začetkov z mojim Jagotom... dodatni treningi... z dobrimi prijatelji smo preizkusili vse in še več... Prav super fino te je brati!!!
    Uživaj še naprej pri delu z Luno, vse ostalo pride samo... :-)
    Ko prebiram tvoje misli in zgodbe se zavem zakaj sem še pri reševalcih, pišeš in delaš s takim žarom, veseljem, navdušenostjo. Čeprav mi včasih zaradi različnih vzrokov že malo zgubljam veselje, željo in navdušenje... sem le že 21 let zraven... Ampak vedno ko pogledam tvoj blog dobim nov zalet - HVALA TI!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo, hvala Katja. Me veseli, da ti je najin blog tako všeč! Včasih, ko kaj pišem, se res vprašam, le kaj si bo mislil kakšen "stari reševalni maček", ki bo prebral kako mojo "bedarijo". Pa zgleda da ne pišem takih nemnosti;), pač moje občutke, najine treninge,... Res uživam v tem kar počneva, velika zahvala za veselje do dela gre Tamari in Evi s katerima se družimo tudi ob prostem času, ko ni treningov! Če imaš prave prijatelje je to res še lažje početi s takim veseljem in navdušenjem!
    Upam pa, da bom tudi jaz čez 21 let še vedno v tem, tako kot ti:)!

    OdgovoriIzbriši