sreda, 1. december 2010

Kombi

V prihajajoči zimi (v bistvu je že;)) bomo spet veliko treningov iskanja imeli na ruševini v Začretu in včeraj je bil tak torek. Za trening smo bili zmenjeni že ob 16h, vendar sva takrat prišli le Eva s Hillom in mi2, kmalu se nama je pridružila še ta nova Eva z črno malo labiko Roxy in postopoma se nam je med treningom pridružilo še nekaj članov.
Z Evo sva se malo šetali po ruševini in študirali, kaj bi pripravili našim psom. Pa je Eva naumila super skrivališče - kombi, ki je bil parkiran pred vhodom v ruševino (skica spodaj). Namreč naši psi poznajo ruševino do potankosti, oziroma tipične grobove v njej, pa jim je bilo potrebno pripraviti malo težji zalogaj, ne tako piflarskega;). Zadnja vrata kombija (iz časa hipijev) so bila delno odprta, da je pes lahko skočil vanj, marker pa je ležal na sprednjih sedežih. Kombi je bil parkiran vzvratno, tako, da je zadnji del bil obrnjen proti vhodu v ruševino. Za ziher so bila malo odprta tudi sovoznikova vrata, če bi pes mogoče tam dobil kaj vonja.



Luno sem spustila kar nekaj metrov stran od kombija in celotne ruševine, naj se punca sama znajde. Napotila se je v skrajno levi vhod ("prvi" vhod na skici) ruševine, nato je šla v "drugi" vhod, nato pa še v "tretjega", kjer je stal kombi. Je kar sistematična moja baba:). Najprej se ni zanimala za kaj drugega kot notranjost ruševine, potem pa ven in not, dokler ni vonja dobila zunaj. Velik del časa se je potem zadrževala med drugim in tretjim vhodom v ruševino in kar nekaj časa se je matrala, da je locirala vonj in skočila v kombi ter oblajala markerja. Mačji kašelj ni niti bil skok v kombi! Jaz je ves čas nisem nikamor usmerjala, pustila sem jo, da sama opravi tako kot sama zna, sploh se pa ona ni zmenila zame. Res me je navdušila z njenim delom, njen nos je bil ves čas visoko dvignjen in dajala je vse od sebe. Mislim, da je šnofkala dobrih 10 minut (če ne več), sicer je bil pa tudi namen tak, da se mora pes fejst potruditi za igračo:)!

Naslednjo rundo sva naredili motivacijo na višino, na cca 2,0 m in pobeg v temo na kupe vreč. Spet se je Lunica izkazal, vse skupaj ji je bila mala malica;)!

Spet je minil en super trening:D!

5 komentarjev:

  1. Ti si čisto preveč pridna s temi skicami in rednimi objavami...po moje si malo zgrešila poklic!!!;) Bi lahko bila novinarka ali pa vsaj tajnica društva!:))) Malo heca, res si pridna, le tako naprej, imam v službi kaj za prebrati za relaksacijo!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ups, pa pozabila sem še pohvaliti Lunico, da ne bom samo tebe hvalila!!! Razturala kot ponavadi!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala, Tamara!
    Pisanje dogodkov v rokovnike so moja strast že od nekdaj:)! Aja, pa ne tistih iz otroštva, ljubezenskih in podobno, ampak iz časa atletike in faxa. Mogoče sem pa res zgrešila poklic, ampak uživam tudi v tem, ki ga opravljam, hehe:)!

    OdgovoriIzbriši
  4. Sam takrat še žal ni bilo bloga (oziroma nisem vedla, da obstaja), pa mam te stvari zapisane v rokovnikih, dnevnikih,... bi lahka imela še dva bloga, poleg tega, o ATLETIKI ter ŠTUDIJU GEOLOGIJE, hehehe to bi bilo tudi pestro;)!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hehe jaz tudi z veseljem preberem objave, se velikrat prav nasmejim :). In si želim, da bi tudi meni bilo pisanje blogov v takšno veselje ;). Mora bit prav fajn, ko greš za nazaj rat in se spominjaš lepih trenutkov...

    OdgovoriIzbriši