četrtek, 10. maj 2012

Izpiti v Celju

Že tradicionalno potekajo prvi izpiti ERPS v letu na našem poligonu in ruševini Začret - KDRP Celje. In ti izpiti so potekali prejšnji vikend. Poleg dobrih vodnikov in psov, je nov pravilnik poslušnosti & ovir poskrbel za veliko nasmejanih obrazov mnogih izpitnikov. Mislim, da je zdaj pač malo lažje narediti izpit iz poslušnosti & ovir, kot po prejšnjem pravilniku. Uspešnih je bilo res veliko, skoraj vse R2, dobra polovica R1 in 2/3 predizpitov. Čestitke vsem! Celjski izkupiček opravljenih izpitov R1, pa je bil 100%, bravo naši!!


Ker je naše društvo poskrbelo za organizacijo izpitov, smo imeli tisti člani, ki nismo opravljali izpita kar nekaj dela, med izpiti in že prej. Sama sem bila v soboto na poligonu, kjer sem streljala in hodila v skupini, v nedeljo pa mi je bila dodeljena vloga VODJE DELOVIŠČA na ruševini Začret, dvojkam in predizpitnikom. Res zanimiva vloga, sem se potrudila, da sem dala izpitnikom koristne napotke. O predhodnem urejanju poligona, priprave  grobov mi najbrž ni treba zgubljati besedJ.

Ni komentarjev:

Objavite komentar