sobota, 19. oktober 2013

6 čut


Končno imam nazaj veselega psa J


Na repu ima dva šiva, ker so ji odstranili še bradavico; na rebrih je pobrita, saj je tam bil pritrjen protibolečinski obliž.


Luna je bila kar malo čudna, od kar je prišla domov iz operacije. Veliko je cvilila in spuščala neke čudne zvoke, podobne cviljenju. Pa ji nisem dajala nobene potuhe, to cviljenje sem ignorirala, čeprav mi pri srcu ni bilo lahko. Tudi živahna ni bila najbolj. Na sprehod je sicer šla, ampak zgolj zato ker je morala. Rep je bil ves čas povešen, kar za mojega na splošno veselega psa ni ravno značilno - razen ko ima sindrom zlomljenega repa (to je imela sicer le 1x). Dva dni sem si mislila OK, je to pač od operacije. Potem pa mi to cviljenje nikakor ni dalo miru in zdelo se mi je, da je za to kriv protibolečinski obliž. Saj če dobiva zdravila - antibiotike in protibolečinske tablete, zakaj potem cvili?? Jedla pa je normalno in ni kazala znakov, da bi jo bolelo tam, kjer je bila operirana. Dva dni sem se zbujala ob 5. uri, ko se je Tomaž vstajal, Luna pa je takrat začela cviliti in v spalnico se jo je pač slišalo.

Luna ni po nobeni oparaciji cvilila, sploh ne vem, če sem jo že kdaj prej slišala tako cviliti. Po strilizaciji in prejšnjem posegu v ustni votlini, ja bila že isti dan operacije, sicer zvečer čisto normalna. Res je, da je ta poseg bil večji in najbrž bolj boleč, pa vseeno se mi je zdelo, da nekaj drugega pri Luni ne štima.  Cvili samo takrat, ko ji je marker težko skrit in preden se odloči zalajat ali pa, ko je med treningom iskanja privezana, spušča neke čudne zvoke, ki so mešanica cviljenja in laježa skupaj. Luna na splošno ni ravno "pusy" pes. Že ko sem jo kot mladiča pripeljala domov ni cvilia in jokala, niti prvi dan ne. Enkrat so jo reševalci "obtožili", da je cvilila v prikolici za pse, ko smo se peljali na trening v Zagreb. Labi?, med tremi borderji v prikolici za pse in da bi cvilila ravno ona, močno dvomim...

V četrtek zjutraj, ko sem vse skupaj premlevala od 5. ure dalje, pa je Luna imela ta obliž do polovice odstranjen - najbrž si ga je ponoči sama načela, lahko da je sam nekako odstopil, le kdo bi vedel. Potem sem kar celega odstranila, tako kot je pisalo v navodilih. O tem sem obvestila doc. dr. Ano Nemec, dr. vet. med., Dipl. AVDC, Dipl. EVDC (saj bi sicer morala obliž odstraniti v petek), ki je tudi posumila, da Luna ne prenaša najbolje tega obliža, saj jo je najrbž prizadel opij v njem. Tudi njej ni bilo normalno, da tako cvili. V četrtek je tako še ob 13. uri jamrala in cvilila, potem pa po 15. uri ne več. Tako je tudi predvidevala Ana Nemec, saj naj bi se v tem času vse sestavine obliža odstranile iz Luninega telesa. Potem sva bili dogovorjeni, da če se mi bo zdelo, da ima Luna bolečine (ker nima več protibolečinskega obliža), da naj grem k svojemu veterinarju po tramal. Vendar to ni bilo potrebno, saj je bila Luna v četrtek popoldne vesel in normalen pes, jaz pa vesela, vesela, vesela JJJ kot že dolgo ne!

Zato vedno prisluhnite svojim psom, saj jih vi najbolje poznate in storite tisto, kar vašemu psu najbolj odgovarja!!


Desna polovica Luninega obraza je pobrita, nima niti brkov L




♥ ♥ 



Ni komentarjev:

Objavite komentar