sreda, 16. oktober 2013

:)))

Wiiiiiiiii operacija je za nama, Luna je vse skupaj dobro prestala. Odstranili so ji 4 zobe ter nekaj kosti - čeljusti med desnim tretjim sekalcem in drugim premolarjem, skupaj z novo tvorbo in 1 cm okoljnega tkiva. Odstranjen del tkiv so odposlali na dodatne preiskave v laboratorij na Dunaju, da se določi ali so tumor odstranili v celoti. Srčno upam, da so odstranili vse in ji ne bo treba več preživlajti česa podobnega. Čeprav se sliši grozno, kaj vse so ji odstranili, sem vesela, da je to za nama in da je vse skupaj dobro prestala. No ja, bila je kar deprasta, ko je noč preživela na kliniki. Tudi danes ni ne vem kako živahna in vesela. Ampak, saj bo bolje.

Na Kliniko sem jo odpeljala v ponedeljek zjutraj, operirana je bila okoli 10. ure, operacija je trajala dobro uro. Malo pred 13. uro pa sem že prejela klic doc. dr. Ane Nemec, dr. vet. med., Dipl. AVDC, Dipl. EVDC, da je Luna budna in da je operacija potekala dobro. Drugi klic sem prejela ob 22. uri, da so mi javili kako gre Luni. Jaoo zadaj po telefonu sem slišala zelo žalostno cviljenje psa in to je bila Luna. Srce se mi je paralo, ko sem jo slišala tako žalostno. Bojda ni jedla, niti pila. Bila pa je normalno živahna, bila je tudi na sprehodu, kjer je opravila vse potrebe. V boxu pa je ves čas gledala proti vratom in za vsako, ko so se odprla, je upala, da sem jaz. Ahja, navezava naredi svoje. Čeprav pa, ko sem prišla naslednji dan dopoldan ponjo, je imela rep dol in je sam rinila proti vratom in želela ven, ven iz klinike. Na kliniki so ji zjutraj že dali 3 obroke (količinsko ne vem, koliko so ji dali), saj je kar jedla in jedla. Nisem si morala kaj, da ji ne bi še doma dala eno 200 g konzervo, kasneje še večerjo. Zdaj mora 14 dni jesti mehko hrano. Pa bom malo kombinirala, konzerve, ful dolgo namočene brikete, nekaj ji bom pa tudi skuhala, da bo dobila čim več vitaminov. V gobec ne sme 14 dni dobiti nobene trde stvari - igrače, palice,... na sprehodih bo še kako prav prišel nagobčnik, da ne bo pobirala palic. Tako bo punca dva tedna na bolniški. Dobila je tudi kar nekaj zdravil; RIMADYL, FENTABILSKI OBLIŽ ter SYNULOX, ki jih bo jemala nekaj dni. 
Danes je jedla normalno, malo premalo pije, pa ji v hrano zlijem malo več vode. Od kar je doma, še ni šla na veliko potrebo. Prav tako še ni taprava Luna, ima tak žalosten izraz in je brez energije... Upam, da bo kmalu taka, kot jo vsi poznajo!


4 komentarji:

  1. Držimo pesti da se bo čim prej vse čisto porihtalo in da bo nazaj stara Lunica! ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, danes je že skorajda čisto taprava Luna :))))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Hitro okrevanje želim Lunci, in da so res izrezali vso packarijo :)

    OdgovoriIzbriši