torek, 1. oktober 2013

Iskalna akcija - Kisovec

Moja pot.


V soboto, 28.9.2013 je na območju Kisovca potekala iskalna akcija, katere sva se z Luno udeležili. Sicer je najprej bila za ta vikend napovedana dvo dnevna vaja območne enote Posavja, Zasavja, Dolenjske in Štajerske. A so se organizatorji po nekakšnem posvetu s policijo premislili in namesto vaje je bila iskalna akcija, v kateri so bili poleg omenjene Območne enote vključeni še Ljubljančani in Gorenci. Iskalo se je že dober mesec pogrešanega gospoda, žal ga tudi mi nismo našli.
Zbrali smo se ob 7.00 uri na parkirišču podjetja TEVEL v kamnolomu Borovnik v Kisovcu. Po posvetu vodij s policisti, smo bili razdeljeni v tri skupine, dodeljena so nam bila iskana območja. Iskanje se je izvajalo na območju Velikega in Malega Stobovnika in Bučičevega hriba. Vodja naše skupine sem bila jaz, v njej pa so bile še Nevenka, Tea in Janja s svojimi psi. Me smo iskale na območju Bučičevega hriba, kjer naj bi se pogrešana oseba večkrat zadrževala. Šlo je za delo na zahtevnem območju v smislu strmine, razpok, skalovja in poraščenosti. Za nameček je še rahlo rosilo/deževalo iz megle in poleg strmine smo hodile po mokrem listju, tako je najlažje šlo včasih kar po vseh štirih. Ko smo prišle na vrh omenjnegega hriba, smo tam še preiskale vrh-plato, nato smo se vrnile nazaj v dolino. Iskalna akcija se je zaključila okoli 13:30 ure z analizo dela in malico. 






Ni komentarjev:

Objavite komentar