nedelja, 16. maj 2010

Bolničar 2010


 

Neeee, nisem še usposobljena za bolničarja, to bo trajalo še približno dve leti (če bo vse po sreči). Sem pa na dobri poti, kar je pa tudi nekaj:). Torej od ponedeljka 10.5.2010, do srede 12.5.2010 smo imeli usposabljanje za bolničarja v prostorih območnega združenja rdečega križa Celje. Predaval nam je g. Vlado, ki nas je podučili o povijanju, oživljanju, imobilizaciji, uporabi defibrilatorja,.. Poudarek smo dali na pripravo za preverjanje regisjkih ekip, ki je potekalo v soboto, 15.5.2010. Tokratnih predavanj smo se iz našega kluba udeležili Majda, Polona, Mojca, Darja, Barbara, Miloš in jaz. Ker pa so v Civilni zaščiti tudi drugi člani različnih društev, so se nam pridružili še dva člana potapljačev in dva člana radioamaterjev. Za pridobitev naziva bolničarja je potrebnih 70 ur usoposabljanja. Sem sodijo različna predavanja, praktični deli in seveda izpiti.


V soboto, 15.5.2010 pa je v Radečah potekalo XVI. regijsko preverjanja znanja ekip prve pomoči Civilne zaščite in Rdečega križa. Mi smo zastopali občino Vojnik.  Večino te ekipe smo sestavljali KDRP Celje, pridružili pa so se nam še potapljači in radio-amaterji. Žal je lahko bila ena ekipa na tekmovanju sestavljena le iz 6 članov. Tako, da smo ekipo sestavljali Majda, kot vodija ekipe, Polona, Mojca, Darja, Dominik, Barbara in jaz. Barbara, Darja in jaz smo se izmenjevale kot rezerve. Za navijanje pa sta skrbela Tamra in Miloš, ter oba radioamaterja in potapljač. Preverjanje je zaradi slabega vremena potekalo v telovadnici OŠ Radeče, kjer je na treh lokacijah, delovnih mestih potekalo oskrbovanje ponesrečencev. Ob boljšem vremenu bi preverjanje potekalo na bregovih reke Save in situacije bi bile precej bolj realne. 
Na prvem delovišču se je prevrnil splav na Savi in oskrbeti je bilo potrebno štiri ponesrečence, med njimi je bil tudi utopljen otrok. Ponesrečenci so bili različno poškodovani, od odrgnin, zlomov, poškodb glave, brez znakov življenja,...  Vse ponesrečence smo dokaj dobro oskrbeli. Le midve z Darjo, ki sva imeli za oskrbeti odrgnino in zlom, sva odrgnino oskrbeli kot odprti zlom. Bili sva prvič na takem tekmovanju in nisva vedeli, kako bodo "maskirane" rane. Sicer pa od viška glava ne boli, hehe. Sva pa poškodovanko nasmejali in brezhibno oskrbeli! Na drugem delovišču se je zgodila prometna nesreča in spet je bilo potrebno oskrbeti 4 ranjence. Tokrat sem bila jaz rezerva in sem opazovala delo naše ekipe. Zdaj pa je res imel en ponesrečenec odprt zlom spodnje goleni in raztrganino na komolcu. In tokrat sta Darja in Barbara le ponovili vajo iz prejšnjega delovišča. Imeli smo še nezavestnega, ki je dihal imel pa je tudi druge poškodbe. Bila je še gospa v šoku in pa ponesrečenec z malo manjšimi poškodbami. Vse so spet dobro oskrbeli. Na tretjem delovišču je na pikniku prišlo do požara in večina poškodovancev je imela opekline. Na pikniku je bilo tudi dekle, ki je prejšnji dan prišlo iz tujine in je imela znake (prašičje) gripe. Jaz sem imela poškodovanko z opeklinami roke. Vse sem opravila, tako kot je potrebno, no ja estetski videz povite roke ni bil ne vem kako lep. Sem ji pa pozabila sneti prstan:(. Ahjej, vem za drugič. Spet so vsi naši svoje delo več kot odlično opravili!
Naša ekipa je od 16. ekip zasedla odlično12. mesto in izpolnila letošnje cilje. Glede na to, da smo se za to usposabljali le tri dni, smo bili res več kot odlični, bravo mi. Vse ekipe smo pokazale odlično znanje, saj je povprečje vseh ekip znašalo kar 85%!!


Seveda sem cel vikend, preko neta spremljala državno prvenstvo reševalnih psov, ki je potekalo na Brdu pri Kranju (rezultati državnega prvenstva). Glede na rezultate, so bila delovišča za iskanje, tako v gozdu, kot v ruševini res zelo težka.Čestitke vsem, ki ste/so tekmovali:)!!

Ni komentarjev:

Objavite komentar