petek, 31. maj 2013

V boju proti klopom

Trenutno se zelo dobro bojujeva proti klopom, za kar trkam na les. Sicer je res, da nisem zelo pogost obiskovalec gozdov, trenutno bolj kot ne, samo ko smo na treningu iskanja v gozdu, pa vseeno. Luna letos od kar ima novo ovratnico Foresto od Bayerna in ob dodatku česna, nima klopov, juhej. Ovratnica, ki jo ima je kar draga, stane nekaj malega kot 30e (kupi se jo na veterinarskih postajah), vendar naj bi držala 8 mesecev, kar je praktično celo sezono klopov. Malo je ovratnica le preveč obavtna in po domače grda, kar se opazi na kratkodlakem psu, a zdravje je na prvem mestu. Kot dodatek k prehrani, ji dajem Dorwestov izdelek - Česen in grško seno v tabletkah, saj naj bi česen zaradi svojega vonja odganjal klope. Ne vem kaj bolj odganja klope, ali česen ali ovratnica, skupaj očitno delujeta, tako da toplo priporočam!!



4 komentarji:

  1. Jaz sem začela dodajati Ginny kar navaden česen v prahu.
    Drugače pa Foresto na njej ne deluje najbolje, je imela letos že 8 klopov :/

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimivo, da pri vama ne učinkuje najbolje ta ovratnica. Jaz sem do zdaj čula same pohvale.
    Verjetno je ceneje ta česen v prahu, kot od Dorwesta, sam mene je strah, ko pol ne vem kako dozirati psu, če je izdelek namenjen ljudem?!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, žal :( Najbrž jo bom zamenjala s kolegico, ki ima pa na njenem psu Scalibor pa na njemu ne deluje dobro.
    Baje da se da za odrasle pse srednje velikosti pol žličke na dan :) Sem malo brala po internetu pa sem zasledila tudi eno žličko na dan, ampak js dam raje pol.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zgleda da res enemu psu bolj deluje nekaj, drugemu spet nekaj drugega. Bom še premislila za tale česen, je vseakor dobra ideja!

    OdgovoriIzbriši